Hoi allemaal!! Ik ben hier nieuw en ik wil me even op bokt voorstellen. ik heb samen met mijn vriendin drie verzorgponys en ik was van plan om de verhalen over de drie pony's (diva, Moos' en lieve) op bokt te zetten, daarom heb ik dit account aangemaakt. Ik heb alleen een vraagje... Ik wilde dus een topic plaatsen over de drie pony's alleen kom ik er niet helemaal uit. Mijn verhaal staat nu ergens bij de reacties van een verhaal, maar eigenlijk wilde ik mijn verhaal onder een nieuw, eigen onderwerp plaatsen. Doe ik iets verkeerd? Weet iemand hoe je een topic plaatst? Groetjes!
Laatst bijgewerkt door D_M_L op 29-05-15 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Hoihoi! Ik wil eventjes zeggen dat je niet met zijn tweetjes op 1 account mag, dus misschien is het handiger als 1 iemand dit account blijft gebruiken en de ander een nieuwe maakt?
Een nieuw topic maken is niet moeilijk, dat heb je net gedaan om deze vraag te stellen!
Nico_lette
Geplaatst: 29-05-15 21:28
JPitty schreef:
Hallo en welkom!
Een nieuw topic maken is niet moeilijk, dat heb je net gedaan om deze vraag te stellen!
D_M_L
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-15 02:17
Haha dat snap ik. Maar ik neem aan dat je je hier moet voorstellen en dat ik hier niet het verhaal over de pony's kan zetten? Ik dacht dat dat bij een ander forum moest. Sorry