En nu ontopic:
Hey lieve bokkers!
Ik lees nu al even mee en heb ook al sporadisch gereageerd op posts, maar ik merk dat je, als onbekende, weinig respons krijgt, dus kan ik me beter toch maar even voorstellen

Mijn naam op bokt is Sinne, maar jullie mogen weten dat dit niet mijn echte naam is, die hou ik nog liever even voor me.. misschien, als ik wat ‚ingewerkt’ ben, dat die uiteindelijk wel zal verschijnen

Dan maar wat uitleg over mij en mijn paardrijdverleden:
Ik ben een 19 jaar oude studente en hoewel veel mensen me ouder schatten vanwege mijn vlotte praat (hehe), voel ik me zelf nog een snotneus…
Ik studeer voor handelsingenieur aan de Universiteit Antwerpen en zit bijna nog volledig in mijn eerste bachelorjaar, omdat ik een hele slechte start genomen heb. Na lang twijfelen heb ik me herpakt en ik moet zeggen dat ik er momenteel heel goed voorsta en mijn studie weer zie zitten.
Ik ben als enthousiast pennymeisje beginnen ponyrijden zodra ik mocht (op mijn 6 dus) en ben op maneges blijven rijden tot mijn 12 jaar. Toen heeft mijn mama aangekondigd (na lang zagen uiteraard) dat ik, samen met een vriendinnetje, een pony mocht uitzoeken. We zouden ieders de helft kopen en betalen en ook verzorgen en rijden uiteraard. We hebben een leuke Welsh pony gevonden van toen 8 jaar. Van dit beestje heb ik enorm veel geleerd en de halve stal ging ook super; een mooie start dus.
Ik stond op een springstal en ben zo in deze discipline gesukkeld, hoewel ik me al vanaf jonge leeftijd eerder aangetrokken voelde tot de dressuur. Even snel een foto van de pony:

Na een dikke twee jaar was er wat discussie over de verdeling van de weekdagen, op zich niets onoverkomelijk, maar ik was eigenlijk wel klaar voor wat anders en ook wat groter. De situatie was eigenlijk ideaal: die vriendin wilde mijn helft overkopen en gewoon verdergaan met de pony; ik wist dus zeker dat ze goed verzorgd zou worden.
Dan heb ik op 14 jarige leeftijd mijn huidige (dressuur)paard gekocht. Hij was 3 jaar en nog maar een tweetal weken ruitermak. Hoewel ik weinig ervaring had met jonge paarden is alles heel vlot verlopen. Het is een schat van een paard (met de nodige deugnieterij uiteraard). Zijn naam is Bolero en hij is Trakehner x Hannoveraan. Momenteel staat hij op een leuke privéstal waar hij iedere dag op de wei komt met zijn beste maatje.
En aangezien bokkers wel van foto’s lijken te houden, zal ik er enkele bijplakken

onze eerste en meteen ook voorlopig laatste wedstrijd op zijn 4 (ik ben niet zo’n wedstrijd-fan)

de recentste foto die ik heb onder het zadel (hij was 5,5 jaar en is nu 7)

Met zn maatje aan het ravotten op de wei (rechts Bolero)

en nog 2 foto’s van op stage in Portugal (dit is dus niet met mijn paard)

Ik krijg graag pb’s en reacties van jullie!