Foto's in quotes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leen

Foto's in quotes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:12

Ik heb gemerkt dat foto's in quotes, in plaats van als de url met "afbeelding" komen, ze nu gewoon als code er staan.
Ik weet niet of dit al lang is, maar ik heb het toch al een tijdje. In het begin vond ik het niet zo erg, maar de laatste tijd wordt het wel vervelend om iemands post terug te zoeken om een afbeelding te kunnen zien.
Link kan je ook niet kopieren, want dan kom je nergens uit.

Is dit een foutje van bokt, of een foutje bij mij ergens?

Leen

Re: Foto's in quotes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:12

Even als voorbeeldje:

uit [UK] [CENTRAAL] 1 kleurplaat, zoveel creatieve creaties!

Melisjeee schreef:
Daar gaan we weeeeer! *\o/*

[ [url=m/kYM7ZE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu hopelijk wel 00.00 volgens bokt :')

_SnowBall schreef:
pradadaan schreef:
Mijn uiltje!
Ik was niet zo tevreden gisteravond maar nu ik de kleuren met daglicht zie ben ik er best blij mee :j
[ [url=m/N4hjej.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de vlindertjes :)
[ [url=m/Wechxr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die uil vind ik erg mooi! :))

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:17

Ik heb hier ook last van, denk dat het aan bokt ligt!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:25

Het is geen foutje van Bokt, het is bewust zo gedaan omdat pagina's met veel foto's in quotes ontzettend langzaam laden en ook nog eens vaak verspringen. Dat leest irritant.

Maar deze oplossing is ook niet heel mooi, dat ben ik met je eens :j
Een oplossing zou denk ik zijn als je bij foto's in quotes net als bij foto's op mobiel 1 keer kunt klikken en de foto's dan alsnog geladen worden? Of zou er een andere manier te verzinnen zijn waarop je niet de nadelen hebt van het laden van foto's elke keer dat iemand een foto quote, maar dat je ze wel makkelijk kunt bekijken als je dat wilt?

Het is wel even puzzelen, dus ik weet niet of dat op korte termijn opgelost kan worden, maar ik vind het wel een goed punt dus ik neem het wel mee :j

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:30

Dat de foto's niet in quotes komen begrijp ik helemaal, was inderdaad ook nog eens -naast traag laden- erg irritant.
Voor mij hoeven niet alle foto's in 1 keer geladen worden. Maar zoals de url naar 'afbeelding' een tijdje er was, was erg makkelijk. Dan stonden de foto's niet overal, maar als je eentje wou zien ging dat makkelijk. Nu moet je dus terug naar het oorspronkelijke bericht.
Die url werkt dus nu niet meer. De code van [url /url] staat er dus gewoon, en de link is niet kopieerbaar (wel kopieerbaar, maar je komt nergens uit, ook niet als ik hem achter www.bokt.nl oid. plakt.)

Als je begrijpt wat ik bedoel :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:32

Die is er nog steeds. Wat je in je voorbeeld ziet zijn foto's die via de Bokt Upload geplaatst zijn.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:36

Ja, maar ik kan de link niet aanklikken. Dus ik moet dan terug naar het originele bericht gaan om de foto te kunnen bekijken.

Vroeger kon ik de link met 'afbeelding' aanklikken om dat uit te komen in -denk ik- een nieuw scherm met de foto. Nu gaat dat niet aangezien er gewoon letterlijk de code met [url blablabla staat. De link die daar in staat kan ik ook niet gebruiken omdat die me nergens toe leidt.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:37

Ik neem aan dat jullie het hetzelfde als mij zien? Printscreen van mijn 2e post:

Afbeelding

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:41

Leen, de url zouden we inderdaad op korte termijn wel moeten kunnen aanpassen. Dat gebeurt alleen bij foto's van de bokt-upload, maar dat zouden inderdaad gewoon urls kunnen worden die je aan kunt klikken.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:45

Oh oke, nu ben ik mee :)
Is het eventueel ook mogelijk om dan gelijk te kijken om foto's die je upload met bokt ook in een link te zetten?
Stel nu, ik wou een foto laten zien van mijn paard zijn wonde. Zag er niet fris uit voor mensen die er niet tegen kunnen. Ik wou het dus in een link plaatsen maar dat ging dus niet. Ik ben dus uiteindelijk gewoon via een uploadsite gegaan.

Maar ik neem aan dat dat eigenlijk gewoon hetzelfde is als wat het probleem nu is.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:49

Goeie vraag, dat is inderdaad wel ongeveer hetzelfde ja :j Ik duik erin en hoop binnenkort meer te kunnen vertellen :)