Zoals de titel al zegt, Bokt laad niet. Enkel de hoofdpagina laad, maar zodra ik een topic aanklik krijg ik een wit scherm te zien. Met een beetje geluk krijg ik alsnog het topic te zien nadat ik zo'n 10x op F5 heb gedrukt. Maar meestal lukt het niet en blijft de pagina gewoon wit. Dit is erg vervelend... Hebben andere bokkers hier ook last van?
Ik gebruik trouwens Google Chrome. En dit heb ik alleen bij Bokt, andere websites zoals Facebook etc. werken gewoon perfect.
Hier precies hetzelfde probleem. Inmiddels op advies van iemand van Bokt al wat dingen uitgeprobeerd, maar het helpt allemaal niets. Behalve soms F5. Geen idee wat het kan zijn, bij mij werkt verder ook alles gewoon goed. Behalve Bokt. En inmiddels al bijna een week...
Bij mij is Bokt nu (dit tijdstip dus) af en toe traag. Het is meer als ik van de hoofdpagina naar een topic wil.. of van topic naar nieuw topic. Maar zodra ik een extra tab op Chrome open, doet de andere tab (waar ik dus naar een ander topic wil gaan) het ineens wel.
Bijzonder vreemd.. (overigens ook alleen bij Bokt.)
Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 05-06-15 12:40
Niet op specifieke tijdstippen en ook echt alleen bij de tablet. Zeker meerdere malen per dag. Bokt blijft dan gewoon hangen tijdens het laden lijkt het wel. Hier ook met alleen één tablad open.
Ik heb wel iets gevonden dat mogelijk af en toe een reden zou kunnen zijn dat sommige pagina's trager laden. Ben aan het kijken wat we daaraan kunnen doen.
Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Over Paarden & Markt