Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Eerlijk als je in een topic een andere mening dan de rest hebt dan word je zowat gelyncht.
Dan weet je niet waar je het over hebt en dat je je maar moet bedenken.
Kirsha schreef:Ik lijk wel gek, maar ik geef eerlijk toe dat het daarom weleens gebeurt dat ik in 'gevoelige' topics alleen meelees en geen afwijkende mening geef. Ik heb geen zin om voor een soort vuurpeloton te moeten verantwoorden waarom ik ergens anders over denk. Natuurlijk, vragen stellen kan altijd, maar in sommige topics (en door sommige mensen) word je al bijna direct gelyncht als je niet met de meute meehobbelt.
Overigens zijn er ook veel topics waarin wel normaal wordt gediscussieerd, dus het kan wel
Onali schreef:Ik baal altijd van 'bekende' bokkers. Neem 2 topics, zelfde foto's, worst case scenarios in beide gevallen.
In het topic van de niet bekende bokker wordt er alleen gefocussed op die negatieve dingen.
In het topic van de bekende bokker is het wat mooi, wat gaaf.
Ga je in het topic van de bekende bokker ook de negatieve aspecten bewoorden dan valt het halve topic over je want TS weet echt hoe haar paard is enz enz.
Vriendjespolitiek
Onali schreef:Ik baal altijd van 'bekende' bokkers. Neem 2 topics, zelfde foto's, worst case scenarios in beide gevallen.
In het topic van de niet bekende bokker wordt er alleen gefocussed op die negatieve dingen.
In het topic van de bekende bokker is het wat mooi, wat gaaf.
Ga je in het topic van de bekende bokker ook de negatieve aspecten bewoorden dan valt het halve topic over je want TS weet echt hoe haar paard is enz enz.
Vriendjespolitiek
Rudina schreef:Op geen enkel forum ontkom je daaraan denk ik.
Wat ik vaak wel merk is wanneer een ts flink afgezeken wordt dat een menigte mee gaat, en wellicht mensen die zoals ts denken niet meer vrijuit durfen te komen.