Zojuist heeft een mod een slotje gelegd op ons leuke en gezellige topic voor arnhem en omgeving. Topic staat op zo'n 140 pagina's. Reden is dat er geadverteerd wordt.. Advertentie betreft een mededeling van een vrijwilliger van een vereniging voor kleine kinderen ergens in een gezellig weitje in Arnhem. Er is binnenkort een open dag om de vereniging wat te steunen gezien het volledig op vrijwilligers draait. Steunen door het kopen van een lootje voor een paar cent waarmee de kids een lesje kunnen winnen van een van de vrijwilligers. Vereniginig draait overigens ook alleen op vrijwilligers met iets van drie of vier kleine kinderpony's die lekker rondhobbelen met die kids. De meeste bokkers in dit topic kennen de vereniging. Is het dan een reden om een heel huiskamer topic te sluiten?? Beetje flauw vind ik het.
Is dat echt de enige die er een advertentie in zet? Kan me niet voorstellen dat het hele topic op slot gezet wordt omdat er 1 iemand 1 keer een advertentie in zet.
Jep. Op wat advies en tips over zadelmakers, instucteurs ed in de buurt. Maar neem aan dat dat gewoon mag...
Waarom niet de 'advertentie' verwijderen en een waarschuwing plaatsen? Nu valt ineens eennhele groep uiteen die elkaar via het topic actief op de hoogte hield van alle leuke gebeurtenissen met hun paard.
zonnebloem18
Geplaatst: 11-05-15 21:57
Ik heb de betreffende mod even een berichtje gestuurd.
Brainless
Geplaatst: 11-05-15 21:58
Ik zie ook staan dat het door de advertentie komt.
a ik wist niet dat het niet mocht, b in ons topic komen ook wel eens persoonlijke advertenties (vaak link) voorbij. Nooit wat over gehoord.
Sjira
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-15 21:59
Ja had ik ook al gedaan. Het wordt vast ook opgelost. En ik weet dat dit topic openen ook zinloos is wat betreft het 'probleem' maar moest het gewoon even kwijt omdat het me zo verbaasde
Fijn dat het is opgelost, dit topic gaat op slot voor het overzicht.
Ik zou je willen vragen om de volgende keer contact op te nemen met de desbetreffende moderator, die weet namelijk de precieze gang van zaken en daardoor is dat dan ook de kortste lijn. Nu is het aan de moderators op FZ om contact te zoeken met de desbetreffende moderator, terwijl je als gebruiker zelf ook gewoon het recht hebt om te vragen hoe dit precies zit.