Hii, ik ben Sanne en ben sinds vandaag hier ook aanwezig op bokt.
Was altijd een stille meelezer van vele topics die ik hier voorbij zag komen. Maar nu leek het me toch wel even tijd om zelf een account aan te maken.
Even over mezelf: Ik ben 14 jaartjes jong heb een eigen paardje (grote e-pony wel paard gebouwd) Ik rijd lekker recreatief en ga elke week naar de ponyclub. Verder rijd ik af en toe een privelesje bij mijn buurvrouw en heb ik hier en daar een paar poownies in de buurt die ik in de vakanties verzorg.
Hoe ik in dit paardenwereldje terecht ben gekomen is één grote toeval geweest. Mijn ouders besloten ongeveer 5 jaar geleden te verhuizen naar een huis met een stukje grond. Toen kwam een vriendin van me moeder met de vraag "mag ik een pony kopen en die bij jullie stallen totdat wij een eigen weiland hebben" ach waarom ook niet dus ik kwam terug van een middagje spelen en er stond ineens een bruine b pony in de stal. Sinds dien was ik verliefd op paarden! Na 2 jaar ging die pony weg en heb ik haar nog een jaartje mogen verzorgen. Waarnaar mijn ouders vroegen of ik behoefte had aan een eigen pony. En dat is uffi geworden. Haar heb ik nu 2 jaar en nog geen dag spijt van gehad!
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is (type via mijn iPad) Liefs Sanne