Mijn naam is Arjen Diks en sinds kort doe ik mijn afstudeeronderzoek bij Bokt. Voor mijn opleiding Human Technology aan de Hanzehogeschool Groningen kijk ik, heel globaal gezegd, naar de interactie tussen mens en technologie. Naar aanleiding van onder andere de uitkomsten van de laatste bezoekersenquête, staat in mijn afstudeeronderzoek privacy centraal, en ik ben heel benieuwd hoe jullie als leden daarmee bezig zijn op het forum.
Volgende week donderdag (7 mei) heb ik daarom een kleine informele bijeenkomst gepland, waarin ik graag jullie ervaringen en ideeën over online privacy hoor. Iedereen beleeft dit anders en er zijn dan ook geen goede of foute antwoorden

Datum en tijd: Donderdag 7 mei, tijd in overleg
Duur: 1,5 tot 2 uur
Voor snacks en drinken wordt gezorgd, parkeren is gratis (en anders is het goed te bereiken met het openbaar vervoer).
Het zou mooi zijn als er vier tot zes mensen aanwezig kunnen zijn, bij meer dan zes aanmeldingen zullen de eerste zes uitgenodigd worden.
(Mocht je wel aanwezig willen zijn, maar komt de tijd niet uit, laat het hieronder even weten. Als er veel mensen voorkeur hebben voor een andere tijd kan er wellicht wat geschoven worden.)
Alvast bedankt!