Ik kwam er net achter dat bij de posts die ik maak via m.bokt.nl, m'n onderschrift niet eronder wordt gezet. Beetje vaag omschreven misschien maar op de pc e.d. heb ik er geen last van, het is enkel als ik via m.bokt.nl meelees en meeschrijf. Zijn er meer bokkers die dit opgevallen is of heb ik gewoon iets heel stoms gedaan?
Ik vind m.bokt.nl op m'n mobiel fijner om te gebruiken vanwege het feit dat ik nogal snel m'n data bundel er doorheen jaag
T was me nog niet opgevallen eerder, vandaar Ik weet niet of het verschil uit maakt als k via bokt.nl zelf post als ik op mobiel post, als dat inderdaad het verschil maakt dan wordt het tijd voor een grotere databundel
m.bokt.nl geeft inderdaad geen onderschriften weer, bij mijn weten is dat altijd zo geweest. Gewoon Bokt.nl functioneert ook prettig mobiel en dan zie je wel onderschriften. Mijn ervaring is dat de gewone Bokt niet veel mb's slurpt, het openen van foto's daarentegen...
KittyDylan
Geplaatst: 29-04-15 10:08
Ik zie wel onderschriften? En ik zit nu op mobiel.
Edit Ben even gaan kijken, ik zat dus al die tijd op de Internet versie Mu zit ik op de andere en zie ook geen onderschriften.