Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LauS1990

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 20:40

Hallo alle bokt liefhebbers,

Mijn naam is Laura. Inmiddels weer terug te vinden op bokt als een gebruiker. Helaas ben ik alles van mijn oude account kwijt en door het lange tijdsbestek van afwezigheid ook nooit meer terug gevonden. Toch vind ik bokt een leuk platform en wil ik weer actiever worden hierop.

Bokt is een onwijs groot platform. Daarom heb ik vandaag in Opsporing verzocht een aantal berichten geplaatst. Ik ben namelijk op zoek naar informatie over mijn lievelingspaarden en pony's, namelijk Bonanza, Charly, Crack, Dominic T.C.B, Qwiney, Samber en Zam Zam. Ook heb ik een link bij gestolen paarden staan, omdat ik op zoek ben naar een gestolen paard. Vroeger mijn trainingspaard geweest, maar helaas gestolen in het bezit van een vriendin.

De links vind je onder mijn accountnaam en hopelijk komen hier positieve en behulpzame reacties op. Je weet het nooit.

Van het weekend zal ik mijn profiel is even up to date maken, dat is het fungedeelte van bokt vind ik zelf. Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal ga tegenkomen en hoop op een leuke tijd hier.

Groetjes,

Laura

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:42

Welkom Laura! :)
Hopelijk kom je hier meer te weten over je lievelingspaarden en het gestolen paard!

LauS1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 21:03

Dankjewel! Ik hoop het van harte. Nooit geschoten is altijd mis! :#

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:06

Welkom (weer) op Bokt! Ik zal ook voor je hopen ;)

LauS1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 14:03

Beste Allemaal,

Bedankt voor de fijne woorden hier bij mijn terugkomst. Ik heb van twee paarden al oude eigenaren gevonden wat super fijn is en van nummer drie al veel tips gekregen. Let vooral op de gestolen paarden die ik nu bij vermiste paarden moet plaatsen.

LauS1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 14:07

Kan ik gelijk hier wat vragen?

Ik ben op zoek naar een handleiding van bokt? Ik snap dus echt geen bal van dat hele forum, topic, onderwerp en antwoord.

Ik wil graag weten hoe ik een fout kan herstellen? Ik heb namelijk bij iemand een reactie geplaatst die niet goed was en die wil ik graag wissen. Als ik dan wijzig door het weg te halen blijft mijn naam met leeg staan en dat wil ik weg hebben.

Ook heb ik twee gestolen paarden onderwerpen in gestolen paarden geplaatst en nu is dat ook weer niet goed, want ze moeten bij vermiste paarden. Oftewel bokt is nog steeds een raadsel voor mij, want elke keer als ik denk dat ik het goed doet krijg ik een melding dat het weer fout is en ik kom er langzaam maar zeker achter waarom ik ook alweer weg gegaan ben.

Ik wil dus graag weten hoe ik een reactie weer kan weghalen?
Maar ook heb ik nu drie keer mijn gestolen paarden op bokt gezet en dat wordt constant geblokt en slot erop. Hoe kan ik deze dan verwijderen?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:10

LauS1990 schreef:
Kan ik gelijk hier wat vragen?

Ik ben op zoek naar een handleiding van bokt? Ik snap dus echt geen bal van dat hele forum, topic, onderwerp en antwoord.

Ik wil graag weten hoe ik een fout kan herstellen? Ik heb namelijk bij iemand een reactie geplaatst die niet goed was en die wil ik graag wissen. Als ik dan wijzig door het weg te halen blijft mijn naam met leeg staan en dat wil ik weg hebben.

Ook heb ik twee gestolen paarden onderwerpen in gestolen paarden geplaatst en nu is dat ook weer niet goed, want ze moeten bij vermiste paarden. Oftewel bokt is nog steeds een raadsel voor mij, want elke keer als ik denk dat ik het goed doet krijg ik een melding dat het weer fout is en ik kom er langzaam maar zeker achter waarom ik ook alweer weg gegaan ben.

Ik wil dus graag weten hoe ik een reactie weer kan weghalen?
Maar ook heb ik nu drie keer mijn gestolen paarden op bokt gezet en dat wordt constant geblokt en slot erop. Hoe kan ik deze dan verwijderen?

Welkom!

En kijk eens: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help

LauS1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 14:14

Thxz! Ik ben hier niet zo bekend mee, dus nu kan ik het even opzoeken.

LauS1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 15:14

Voor degenen die willen helpen. Ik ben op zoek naar informatie over meerdere paarden hun historie. Deze zijn terug te vinden onder de OV van mijn profiel. De gestolen paarden staan alleen maar op Facebook bij Paardendetective en vermiste paarden onder de naam Afo II en 'Rocky, Victor en Galileo'. Mocht je hierover informatie willen of iets weten zal je ze helaas daar op moeten zoeken. Ik kan ze op bokt niet geplaatst krijgen.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:15

Welkom op Bokt Laura. Hopelijk vind je hierdoor je paarden/pony's terug!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:28

Welkom :)

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 20:12

Welkom Laura!

Hoop dat je snel je paard/pony terug vind ;)