Even voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jenniifert

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 14:19

Hallo lieve bokkers!!

Lang, lang geleden was ik actief op Bokt, maar toen om de een of andere reden gestopt. Nu toch maar weer eens een account aangemaakt (kon de vorige niet meer vinden, ander e-mail adres je kent het wel), zodat ik ook weer lekker mee kan reageren!

Even voorstellen dus!

Ik ben Jennifer, 20 jaar en druk met van alles en nog wat, maar vooral met paarden.
Naast manegelessen en ponykampen heb ik een aantal verzorgpony's en paardjes gehad. Zo'n 6 à 7 jaar geleden heb ik een ongelukje gehad met een paardje en daarbij mijn arm gebroken, uit de kom en schouderkom verbrijzeld. Zodra ik kon klom ik weer op het paard en ben vrij snel daarna weer gevallen en weer op dezelfde arm. Dat is nooit meer helemaal goed gekomen, maar ik kon het niet laten om paard te rijden dus toen heb ik 5 jaar western gereden op een super brave tinker zodat ik geen kracht hoefde te zetten op die arm (links).

Nu gaat het echter stukken beter, kan bepaalde bewegingen nooit meer maken, maar ik heb mijn maniertjes gevonden en al veel meer kracht e.d.! Sinds ongeveer een jaar rij ik een super lieve fries, ze heet dan ook Liefke (haha), van bijna 13 jaar. Ze is super lief, maar onder het zadel wel behoorlijk pittig en schrikt snel, dus wedstrijden zitten er helaas niet in, ook omdat ik dus pas sinds ik haar rij weer terug ben geschakeld naar dressuur. Ik krijg nu iedere 1 à 2 weken privé les en rij haar verder zo vaak als ik kan. Het is echt een geweldig paardje en ik kan zo veel van haar leren, dus ik ben echt blij met haar!

Ik ga volgend jaar beginnen met de master Forensische Psychologie en hoop zsm maar in ieder geval daarna te kunnen beginnen aan mijn eerste echte eigen paardje. Die wil ik dan ook stallen op dezelfde kleinschalige en super gezellige stal als waar Liefke staat. Het lijkt me leuk om jullie dan te betrekken in het waarmaken van deze droom :D.

Ik heb zo'n 12 jaar rij-ervaring, maar leer nog steeds elke dag nieuwe dingen bij, zeker sinds ik dit rijpaardje heb. Ook de mensen op stal geven me vaak tips en daar ben ik ontzettend blij mee!

Nou dat was het voor nu wel zo'n beetje. Vragen mag altijd!

Liefs <3

dejoni

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:04

Welkom terug! :)

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:10

welkom terug :) en nog heel veel plezier met liefke

Jenniifert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 20:02