Oepsie: Foutje op voorpagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Oepsie: Foutje op voorpagina.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:12

Iets zegt mij dat dit ;

Afbeelding

Niet op de voorpagina hoort te staan ;)

Mij maakt het in principe niets uit, maar het toont wel aan dat er een foutje zit in de beveiliging van afgesloten gedeeltes van het forum. Nu gaat dit niet echt om echte "privé-informatie", maar goed...

Eileen_

Re: Oepsie: Foutje op voorpagina.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:19

Ik zag laatst ook al zo iets. Maar dan over (waarschijnlijke) schaduwaccounts van een bokker, incl IP adres etc.
Zal wel een vinkje niet goed zijn aangeklikt oid, want 2 minuten later was hij weg.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:20

Dank voor het melden. Is een nieuw forumonderdeel dat bart heeft aangemaakt. Zag wel foutje geweest zijn in de instelling oid. Nu is het geen ramp dat jullie die brainstorm zien, maar het praten over een SA is wel ernstig. Ik dit direct melden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:30

Precies, zulke situaties was ik al bang voor. Fijn dat er naar gekeken wordt.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:13

In dit geval ging het inderdaad mis met het aanmaken van een nieuw forum. De rechten daarvoor stonden helemaal goed, alleen kwam de hoofdpagina daar wat laat achter. Zou nu allemaal moeten kloppen :j
Het geval waar Eileen_ op doelt was inderdaad onfortuinlijk maar gelukkig niet gerelateerd en een eenmalige fout.

Ik ga even puzzelen hoe we dit probleem (met nieuwe forums) het beste kunnen voorkomen in de toekomst. Dank voor het melden iig!