Nog meer smileys? En er is toch al een paardensmiley?Nee sorry ,vind het een beetje onzin en overbodig
Cayenne schreef:Nog meer smileys? En er is toch al een paardensmiley?Nee sorry ,vind het een beetje onzin en overbodig Voor paardenliefhebbers is te veel nóóit teveel!
Cayenne schreef:Nog meer smileys? En er is toch al een paardensmiley?Nee sorry ,vind het een beetje onzin en overbodig Dit dus. Een hoefijzertje voegt imo niks toe aan de al bestaande reeks van smileys.
HorseyDude schreef:Cayenne schreef:Nog meer smileys? En er is toch al een paardensmiley?Nee sorry ,vind het een beetje onzin en overbodig Voor paardenliefhebbers is te veel nóóit teveel! Maar godzijdank is dit niet het pennyforum Wat voegt een hoefijzer volgens jou toe?
Nee van mij hoeft dat niet dalijk gaan ze net zoals bij de Penny " xxxx mij en (_) (_) mijn pony "Vind het overbodig
Yezzi schreef:Waar zou je een hoefijzer voor gebruiken? Om iemand naar z'n harses te gooien als je het ergens niet mee eens bent (in het kader van de verschillende interpretaties van smileys )
LadyMadonna schreef:Yezzi schreef:Waar zou je een hoefijzer voor gebruiken? Om iemand naar z'n harses te gooien als je het ergens niet mee eens bent (in het kader van de verschillende interpretaties van smileys )Oh, in dat geval...
LadyMadonna schreef:Yezzi schreef:Waar zou je een hoefijzer voor gebruiken? Om iemand naar z'n harses te gooien als je het ergens niet mee eens bent (in het kader van de verschillende interpretaties van smileys )Ik dacht het, jij post het