Modjes: Hoeveel moeite is het om TeMmers te bedanken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Modjes: Hoeveel moeite is het om TeMmers te bedanken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 14:28

Is het druk? Is het de moeite niet waard? Is het gewoon 'vergeten'?

Ik zie in mijn gesloten TeMlijst (ja, ik weet hoe TeM's worden afgesloten ;) ) verschillende TB's afgesloten staan zonder een enkele melding erin. Hoe lastig is het om even in het vakje onder de TeM een reactie te plaatsen als in 'Bedankt voor je TeM!'

Het valt mij op dat dit de laatste tijd gewoon regelmatig gebeurd. En gezien er geen naam bij komt te staan wíe hem afsluit is het ook niet te achterhalen wie deze TeMs heeft gesloten. Niet dat ik een veer in mijn reet wil, maar een bedankje is wel zo netjes.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:29

Ik snap je wel inderdaad.
Het voorkomt rare topics, ruzies of je helpt nieuwe bokkers er mee door te vertellen dat het topic is verhuist.

Viel mij ook op hoor.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:29

Ik heb never de nooit reactie gehad om mijn tem ondanks dat ik dat verzocht..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:30

eenitraM schreef:
Ik heb never de nooit reactie gehad om mijn tem ondanks dat ik dat verzocht..

Je weet wel waar je de eventuele reactie kan vinden?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:30

Ik heb er erg weinig last van, maar van de andere kant is een bedankje op iedere tem echt nodig?
Het is misselijk hoeveel tems ze dagelijks wel niet krijgen, ik kan er ergens wel inkomen :j

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:32

Grappig, dat is voor mij echt het laatste waar ik op zit te wachten namelijk. Ik ga er van uit dat er iets nuttige met een TEM gedaan wordt en hoef daarvoor niet op de schouder geklopt te worden eerlijk gezegd.
Ik ontklik dan ook altijd het vakje: houdt mij op de hoogte.

KM_Ris

Re: Modjes: Hoeveel moeite is het om TeMmers te bedanken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:34

Pfff ik wil denk ik niet weten hoeveel TEMs de modjes krijgen per dag.

Ik ga er dan maar vanuit dat ze het veel te druk hebben, heb er dus niet zo'n moeite mee :)

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:35

Meen je dat nou >;) ? Me dunkt dat ze dagelijks 100-den TEMs krijgen; om dan op iedere TEMmer te gaan antwoorden met een bedankje lijkt me nou toch wat overdreven.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:36

Sizzle schreef:
Grappig, dat is voor mij echt het laatste waar ik op zit te wachten namelijk. Ik ga er van uit dat er iets nuttige met een TEM gedaan wordt en hoef daarvoor niet op de schouder geklopt te worden eerlijk gezegd.
Ik ontklik dan ook altijd het vakje: houdt mij op de hoogte.

Ik ook, en krijg dan altijd juist wel een reactie :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:36

Ik vind het bloed irritant dat het vakje dat je een reactie wilt automatisch op "ja" staat, ik hoef namelijk geen reactie, ook geen bedankje.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:37

Ik krijg altijd een reactie? :=

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:37

Voor mij is een TEM zoiets als de gezamelijke planten in je kantoor water geven, of de afwasmachine leegmaken. Daar hoef ik echt geen erkenning voor.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:38

Een reactie oké maar een bedankje???

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:39

Niet dat ik me hier helemaal suf tem ofzo, maar wat kan mij het nou schelen wat de mods er vervolgens mee doen?
Ik zie iets vreemds/fouts/geks. En ik tem. Dat ben ik niet verplicht. En doe het toch. Vervolgens reken ik erop dat de mods hun deel van het werk doen en mijn tem controleren. En ermee doen wat hun verstandig lijkt. Klaar!

Dan hoeven er toch geen medailles uitgereikt te worden voor degene die temt? Zoveel moeite is het toch niet? En aks je dat wel vindt, nou, dan tem je toch niet? Dan doet een ander het wel.
Wat een geleuter.......

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:42

Sizzle schreef:
Voor mij is een TEM zoiets als de gezamelijke planten in je kantoor water geven, of de afwasmachine leegmaken. Daar hoef ik echt geen erkenning voor.

Nee idd, dat vind ik er nu toch ook wat over. :=

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:43

Ik krijg zelfs een bedankje als ik heb aangeklikt dat dit niet hoeft? Volgens mij staat het automatisch op ja? Van mij mag dat automatisch op ''nee'' mogen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:44

Ik heb vaak wel gewoon een reactie.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:45

Ik krijg nooit een bedankje (of reactie), maar eigenlijk interesseert me dat niet veel. Als er maar wat met de Tem gedaan word. :j

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:46

Ten eerste tem ik nooit omdat ik dat 9 van de 10 keer echt azijnpissen vindt en als ik al ooit zou temmen zou ik daar geen bedankje voor hoeven. Vind ik echt super raar eerlijk gezegd :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:49

We proberen altijd op TEMs te reageren :j Dat antwoord kun je hier vinden bij je gesloten TEMs. De ene keer met uitleg waarom we wel/geen actie ondernemen, de andere keer een simpel 'dank je wel'. Maar vergeet niet dat modereren erg veel tijd kost en het daardoor ook wel eens kan gebeuren dat reageren erbij inschiet. Denk vooral niet dat je TEM niet gewaardeerd wordt, want we zijn juist ontzettend blij met meedenkende gebruikers!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 14:55

miezelke schreef:
Meen je dat nou >;) ? Me dunkt dat ze dagelijks 100-den TEMs krijgen; om dan op iedere TEMmer te gaan antwoorden met een bedankje lijkt me nou toch wat overdreven.

:') Nou misschien dat het een aantal jaar geleden anders was toen ik mod was (met 6fora onder mijn naam). Maar ik kwam echt niet tot 100-den TeMs hoor. Als het er 30 waren was het een drukke dag _O-

Maar misschien komt dat ook wel omdat ik zelf groen geweest ben en het er bij mij ingestampt is dat het gewoon netjes is om even 'dankjewel' te zeggen. Als iemand voor jou de deur openhoudt storm je toch ook niet snel door zonder even een bedankje te doen? Daarnaast, het reageervak zit vlákbij het vinkje om de TeM af te sluiten. Die 3 seconden...

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 14:56

Ik krijg ook altijd een bedankje, terwijl ik ook altijd nee aanvink :').

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 15:04

Nou hier... ik krijg ook bijna altijd een reactie terwijl ik dus ook nee aanvink... vind ook meestal niet interessant wat de moderator ermee doet. Hoop alleen dat ik zorg dat het beetje makkelijker is om Bokt beetje goed te houden.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 15:05

Winged schreef:
miezelke schreef:

:') Nou misschien dat het een aantal jaar geleden anders was toen ik mod was (met 6fora onder mijn naam). Maar ik kwam echt niet tot 100-den TeMs hoor. Als het er 30 waren was het een drukke dag _O-

Maar misschien komt dat ook wel omdat ik zelf groen geweest ben en het er bij mij ingestampt is dat het gewoon netjes is om even 'dankjewel' te zeggen. Als iemand voor jou de deur openhoudt storm je toch ook niet snel door zonder even een bedankje te doen? Daarnaast, het reageervak zit vlákbij het vinkje om de TeM af te sluiten. Die 3 seconden...

Je moet toch niet voor elke scheet die je laat een bedankje krijgen? Dat was mijn punt.
En mss is 100-den wat overdreven, heb er ook geen idee van maar t zullen er wel meer zijn dan 10 vermoed ik.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 15:08

miezelke schreef:
Je moet toch niet voor elke scheet die je laat een bedankje krijgen? Dat was mijn punt.
En mss is 100-den wat overdreven, heb er ook geen idee van maar t zullen er wel meer zijn dan 10 vermoed ik.

Hoezo, het is puur beleefdheid? Het is meer de vraag 'hoeveel moeite is het om....'