op mobiel verspringt mijn cursor steeds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

op mobiel verspringt mijn cursor steeds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 14:50

Als ik op mijn mobiel bok (ik gebruik de desktop versie) en ik wil iets posten en ben aan het typen dan opeens *floep* verspringt mijn cursor opeens naar de zoekfunctie en ben ik opeens daar aan het typen.

Zover ik weet doe ik niets raars, maar dat overkomt me dus regelmatig.

Meer mensen hier last van en vooral, hoe komt dit en valt hier iets aan te doen? Is dit een foutje van mijn mobiel of is dit iets van bokt?

stoer

Re: op mobiel verspringt mijn cursor steeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 14:53

Heel benieuwd welke telefoon jij hebt.. Ik heb het ook met regelmaat.. Ook op whatsapp dat mijn cursor in de zin verspringt.. Zwaar irritant

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 14:53

Ik heb het ook en ook op andere forums, heel irritant. Heb overigens een honor toestel.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 14:56

Iphone 4 heb ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 14:58

Ik lees ook even mee, ik heb niet helemaal hetzelfde maar wel vergelijkbaar en hopelijk dezelfde oplossing. Bij mij is het met de laptop en op elke site en ook in word ed. De cursor springt dan een stukje 'terug' in de tekst. Ik krijg dan bijvoorbeeld niet 'Het paard staat in de wei' maar na bijvoorbeeld 'Het paard' springt de cursor terug naar tussen de twee a's en ik krijg dan 'Het pastaat in de weird' En dat is toch gek :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 16:27

Blijheid; Bij jou zou het kunnen zijn dat je per ongeluk de mousepad aanraakt tijdens het typen. De mousepad uitschakelen (en eventueel een externe muis gebruiken) zou dat probleem moeten oplossen.

De rest; hebben jullie er ook last van als je de mobiele versie van bokt gebruikt?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 16:30

goldenarrow schreef:
Blijheid; Bij jou zou het kunnen zijn dat je per ongeluk de mousepad aanraakt tijdens het typen. De mousepad uitschakelen (en eventueel een externe muis gebruiken) zou dat probleem moeten oplossen.

De rest; hebben jullie er ook last van als je de mobiele versie van bokt gebruikt?

Jaa mobiel en desktop

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 16:38

mobiel gebruik ik nooit, weet ook niet (meer) wat ik dan moet typen... iets met m.bokt.nl oid?

Chrlooott

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 16:42

Ik heb dit ook voor (iphone 4S en nu ook iphone 5). Boven de A & Z heb je 2 pijltjes, en als ik soms te snel wil typen klik ik per ongeluk op een van deze pijltjes en dan verplaatst je cursor naar het volgende vakje waar je in kan schrijven :Y)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 16:43

Kan het zijn dat je op je toetsenbord perongeluk het knopje '>' zoals hier in de screen aan de linkerkant te zien is?

Afbeelding

Gebeurt mij ook heel vaak namelijk en als je daarop drukt gaat hij naar de volgende typbalk wat het zoekbalkje is.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 22:15

Oh ik denk dat het dat wel eens zo kan zijn! Thanks!