Bij dat linkje kun je alleen geen extra info geven waarom je de advertentie wil melden. Ik heb voorheen een markt-mod een pb gestuurd met de vraag wat het boktmarkt beleid was voor dit soort advertenties (was advertentie voor illegaal werken in het buitenland), nooit wat terug gehoord maar advertentie was op gegeven moment wel verdwenen.
Je kunt het inderdaad melden via het linkje, we hebben een heel basic temsysteem voor de Markt. Het jammere is dat je een advertentie alleen kunt melden en er verder geen uitleg bij kunt geven. Als duidelijk is wat er mis is met de advertentie dan zullen de Marktmods dit oppikken, maar als er nog vragen zijn over het waarom van je melding dan nemen ze eerst even contact met je op.
Peterina
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-15 11:58
Ik had ook het linkje al gezien, maar idd geen mogelijkheid om uitleg (en bewijs!) te geven.
Dit is een ERG misleidend advertentie met onjuist informatie. Gaan verschillende mensen intrappen helaas.
Misschien even een PB sturen aan de betreffende mod(s) ?
KimD
Geplaatst: 30-03-15 12:19
Aangezien je topic verkeerd stond zullen de Markt moderators het topic nog niet gezien hebben. Het is nu verplaatst naar het juiste subfora, grote kans dat je topic nu wel opgemerkt word.
Je had ook een van de moderators van de Markt een PB kunnen sturen. Dan had de 28ste een mod het kunnen lezen.
Ik begrijp je frustratie, maar denk je dat de advertentie verwijderen iets gaat uitmaken ? Die staat net zo goed op andere adverteersites. Je kunt dan beter jouw ervaring met de bepaalde handelaar of het aangeboden paard neerzetten zodat andere gedupeerden zich kunnen melden. Samen sta je in ieder geval sterker als alleen en door klacht in te dienen met meerdere mensen ga je er echt iets aan kunnen doen. Als het jouw woord tegen dat van die handelaar is ga je niet veel kunnen doen.
Peterina
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-15 12:24
Shirley schreef:
Misschien even een PB sturen aan de betreffende mod(s) ?