We want Lau!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:58

nee hoor Margreet, ik heb ook geen flauw idee waar het over gaat.......ben de dames nog nooit ergens in een topic tegengekomen.....

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:12

Misschien omdat ik dat soort topics al niet eens open en al helemaal nooit op jeugdhonk kom? Jij ook soms?
Weer een reden om dat zo te houden

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:17

jeugdhonk?? ik ben bijna rijp voor het bejaardentehuis, dus daar kom ik nooit

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:51

Margreet schreef:
Misschien omdat ik dat soort topics al niet eens open en al helemaal nooit op jeugdhonk kom? Jij ook soms?
Weer een reden om dat zo te houden


Eigenlijk heb je vreselijk gelijk . Maar ik ben altijd zo schienierig Scheve mond

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:50

Avanti schreef:
Nou Laus als je dit lees ( zal vast wel *LOL* ) Ik ga je missen lekker prutmustje van me Lovers Kwijl



Noem je je vriendin/kennis/meid die je aardig vind een h oertje? (want dat is waar prutsmuts voor staat) Pfff, ik wordt echt oud (en ik ben pas 23 Huilen )

Verder heb ik het niet gevolgd, dus heb er ook geen mening over, maar ik ga als ik het hier zo lees er vanuit dat het mod team niks te verwijten valt.

Dit is een PAARDENFORUM, voor de andere, ga eens naar www.fancy.nl ofzo...
Ja, ik ben ook 16 geweest, maar op mijn 16e had ik een vaste relatie en... Ach, laat ook maar, tis tevergeefse moeite, jullie willen kennelijk niet luisteren (verbaasd me dat jij nog steeds geen ban hebt Avanti)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:31

tja het is een paarden forum waar ruimte is gemaakt om over ook andere dingen te praten, maar dan wel binnen de grenzen die bokt.nl stelt. redelijk toch?
zint het je niet? dan richt je toch lekker zelf een forum op waar je wel over die onderwerpen kan praten..
maar respecteer hier de regels, je bent te gast op dit forum..

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 09:14

stef schreef:
Noem je je vriendin/kennis/meid die je aardig vind een h oertje? (want dat is waar prutsmuts voor staat) Pfff, ik wordt echt oud (en ik ben pas 23 Huilen )


Dat heet niveau Stef Haha!. Daar snappen wij niet zoveel van Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:17

Fasel"]
[quote="stef schreef:
Noem je je vriendin/kennis/meid die je aardig vind een h oertje? (want dat is waar prutsmuts voor staat) Pfff, ik wordt echt oud (en ik ben pas 23 Huilen )


Dat heet niveau Stef Haha!. Daar snappen wij niet zoveel van Knipoog
[/quote]

nee daar zijn we te oud voor Scheve mond Knipoog

maar ik zou mijn vrindin zo niet hoeven te noemen Pling

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:52

Waterkippie"]
[quote="Fasel"][quote="stef schreef:
Noem je je vriendin/kennis/meid die je aardig vind een h oertje? (want dat is waar prutsmuts voor staat) Pfff, ik wordt echt oud (en ik ben pas 23 Huilen )


Dat heet niveau Stef Haha!. Daar snappen wij niet zoveel van Knipoog
[/quote]

nee daar zijn we te oud voor Scheve mond Knipoog

maar ik zou mijn vrindin zo niet hoeven te noemen Pling
[/quote]

Zo echt niet... Denk niet dat ze dat op prijs stelt... *LOL*

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:24

stef"]
[quote="Avanti schreef:
Ik ga je missen lekker prutmustje van me Lovers Kwijl


Noem je je vriendin/kennis/meid die je aardig vind een h oertje? (want dat is waar prutsmuts voor staat)
[/quote]

Dr staat: prutmustje ipv prutsmuts.... Dat zal vast een andere betekenis hebben Tong uitsteken *LOL*

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:47

Nou ik las wel eens wat boogie schreef en jah soms zat er humor in maar vaak ging ze ook wel te ver

Als ik kijk dat NathanLover 9,5 jaar is en ook op jeugdhonk komt
Vind ik het tercht dat ze een ban krijgt

En dit is mijn mening en niet vervormt iemand anders mening om er bij te horen!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:06

hier nog een jonge meid die het grotendeels eens is met de ban, puur om de regels, niks tegen boogiegirl. gewoon om te zeggen dat niet alle jeugd zo Boos! is. Knipoog . ik vond het ook ver overdreven. denk niet dat er op zich veel kwaad inzit, maar idd, ze moet rekening houden met andere forumgebruikers.
boogiegirl, tip van mijn zusje: http://www.girlz-online.nl/forum.php

Eclipse
Berichten: 315
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:37

wat jullie vinden moeten jullie nar de politie brengen.. ik vind het eg onzin dat ze gabend is en slaat herlemaal nergens op rekening houden met jongere mensen hier als jet een seks topic geopent word en een klein kind leest dat wil dat dus zeggen dat ze er tegen zou kunne andres ga je niet kijken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:25

Eclipse schreef:
wat jullie vinden moeten jullie nar de politie brengen.. ik vind het eg onzin dat ze gabend is en slaat herlemaal nergens op rekening houden met jongere mensen hier als jet een seks topic geopent word en een klein kind leest dat wil dat dus zeggen dat ze er tegen zou kunne andres ga je niet kijken


Misschien dat ze dat opent uit nieuwsgierigheid? Of heb jij daar nooit last van gehad als 10 jarige ?

Ik heb mezelf iig niet zo veel bezig gehouden met die topics dus kan ik er niet zo veel over zeggen.

Eclipse, misschien de volgende keer handig om punten te gebruiken, dat leest wat makkelijker Lachen

Eclipse
Berichten: 315
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:29

mss is dat een manier voor haar om er meer van te weten te komen bedoel je dat ??

dan nog zou zoiets niet erg hoeven te zijn.

toen ik net de betekenis van seks wist kreeg ik voor sinterklaas een boek over seks gesproken was ik ook pas 11 of zo is goed voor de ontwikkeling van iemand ik denk niet dat het aanstoot gevend is als jongere dat lezen maar dat is mijn menig er over kan me wel voorstellen dat er andres over gedacht word maar maak dan een gedeeltje 16+ of zo voor de gene die het wel leuk en interesant vinden om daar over te praten.

Eclipse
Berichten: 315
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:30

sorry voor de punten komma's en hoofletters weg te laten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:32

Over seks praten is niet erg. Kan idd zelfs heel informatief zijn. Maar op zo'n sensatiezoekende manier als dat hier continu gebeurde, is op Bokt niet gewenst.

Eclipse
Berichten: 315
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:35

dan is het nu voor iedereen wat duidelijk er mag over seks gepraat worden als het maar normaal gehouden word dus niet vond jij 96 lekker of zo heb ik het zo goed begrepen ???

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:37

De ervaring met topics over seks op Bokt is dat ze uiteindelijk verzanden in dat soort praat. Er zijn andere fora (bijvoorbeeld het Fancy-forum) waar je dit soort dingen beter kunt bespreken dan op Bokt. Dus nee, niet 'dit soort onderwerpen' op Bokt.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:38

Met de rug naar elkaar toe liggen zal niet echt bevredigend werken Nagelbijten / Gniffelen

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:54

Krijg je in ieder geval wel een lekker warme rug Lachen.

Haha!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 08:18

Apple schreef:
Krijg je in ieder geval wel een lekker warme rug Lachen.

Haha!

Dan is het toch nog ergens goed voor Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:18

Margreet schreef:
Ben ik nou de enige die geen idee heeft over wie dit gaat Verward Blijkbaar wat gemist ofzo...
Nou ja, wat je niet kent, mis je ook niet.


Nou nee, want ik voel me nu ook behoorlijk Blond ....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:18

Eclipse schreef:
wat jullie vinden moeten jullie nar de politie brengen.. ik vind het eg onzin dat ze gabend is en slaat herlemaal nergens op rekening houden met jongere mensen hier als jet een seks topic geopent word en een klein kind leest dat wil dat dus zeggen dat ze er tegen zou kunne andres ga je niet kijken


Een kind is van nature nieuwsgierig. Dat is kindeigen. Over sex praten is op zich niet erg maar je gaat niet direct alle standjes en dergelijke opnoemen. Waar ik mijn vraagtekens al bij heb of ze daar uberhaupt verstand van heeft maar je gaat dat niet op een forum als dit zetten.

Als ze overigens zo slim zou zijn had ze allang een forum gezocht waar dit WEL mag. Maar dat muntje is blijkbaar nooit gevallen. Voor kinderen heb je een beetje respect. Die mogen best nog een beetje beschermd worden.

Overigens misschien handig om eens wat meer aan je schrijfstijl te doen en dan pas te reageren Knipoog

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:17

Toen ik 11 was, had ik ook vriedinnen ( wel oudere) die het ook over sex hadden, moet zeggen ben ik niet slechter ofzo van geworden. Allemaal wel reuze interresant.
Kijk als hier nou foto's bijstaan, maar ik vind het nogal overdreven.