Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia345 schreef:Seb8iaan
Ik heb dit al meerdere keren contact gelegd support@bokt.nl, maar elke keer werd ik door iemand anders en was niemand die mij kon helpen.
Cinnepin schreef:Ik heb ook een nieuw account...in overleg na een ban en daarna een aantal jaar er niet geweest te zijn. Dus zo moeilijk zijn ze niet
Shirley schreef:Volwassen?
Dat betwijfel ik ten zeerste...
Snap ook dat ontevreden gedoe nooit, niemand verplicht je er toch toe om op Bokt te komen?
Staat het je niet aan of bevallen de regels je niet, zoek je toch een ander forum?
Maar ga hier geen mods lopen afzeiken, alsjeblieft...
Shirley schreef:Volwassen?
Dat betwijfel ik ten zeerste...
Snap ook dat ontevreden gedoe nooit, niemand verplicht je er toch toe om op Bokt te komen?
Staat het je niet aan of bevallen de regels je niet, zoek je toch een ander forum?
Maar ga hier geen mods lopen afzeiken, alsjeblieft...
HorseTopShop schreef:Als je normaal communiceert is er niks aan de hand hoor.
Ik had ook een dubbel account. Wist ik niet eens. Ooit eens een account aangemaakt, beetje gelezen en daarna nooit meer gebruikt.
Jaren later een account aangemaakt. (Was die oude helemaal vergeten)
Ik kreeg daar ook een bericht over.
Heb netjes gevraagd of 1 account verwijderd kon worden.
Was helemaal geen probleem.
Jolien87 schreef:HorseTopShop schreef:Als je normaal communiceert is er niks aan de hand hoor.
Ik had ook een dubbel account. Wist ik niet eens. Ooit eens een account aangemaakt, beetje gelezen en daarna nooit meer gebruikt.
Jaren later een account aangemaakt. (Was die oude helemaal vergeten)
Ik kreeg daar ook een bericht over.
Heb netjes gevraagd of 1 account verwijderd kon worden.
Was helemaal geen probleem.
Zolang je maar netjes tegen ze blijft, willen de mods best veel voor je doen. Zo gek, het zijn net mensen.
Saskia345 schreef:Waar ik meeste verbaas over ben, is dat over mij vervolgens zo moeilijk wordt gedaan. Terwijl ze bijv niks doen tegen bokkers die andere mensen oplichten of iedereen lopen af te zeiken.
Vanwaar dit hypocriete gedrag? Je zou toch zeggen dat bedoeling is dat die mods en beheerders juist dat soort mensen aanpakt en niet de gene die daar slachtoffer van zijn? Of is dit een forum waar juist slecht gedrag beloond wordt?
Ik hoor graag hoe jullie hier over denken?