hypocreet gedrag door forums mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia345

hypocreet gedrag door forums mods

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 21:38

Erg kinderachtig dit.

Op gegeven moment was ik bokt zat na zoveelste vervelend reactie. Ik denk dat meeste zich hier in wel herkennen. Je maakt leuke foto topic aan of je stelt een vraag en vervolgens reageert er iemand die een sport van maakt om je compleet af te zeiken of zijn slechte humeur op je af te reageren. Het gaat af toe grof aan toe.
Ik was op gegeven moment helemaal klaar mee. Om die reden had ik besloten dat ik mijn account wou laten wissen. Echter staat bokt dat niet toe. Om de reden heb ik wachtwoord maar verandert zonder te kijken wat ik intikte en bijhorende email adres had ik ook al niet meer in gebruikt.

Maar op gegeven moment heb ik besloten om toch maar weer lid te worden. Dus heb nieuwe account aan gemaakt en sinds dien let ik ook goed op wat ik neerzet, want wat je eenmaal op bokt zet kan de rest van je leven achter volgen.

Alleen mods doen nogal moeilijk over.
Die zijn namelijk heilig van overtuig dat ik dat ouwe account moet gebruiken waar ik niet bij kan en waar ik ook geen gebruik meer van wil maken.
Heb meerdere keren contact opgenomen met bezwaar commissie, maar die doet niks anders dan mail terug sturen binnen 7 werkdagen zullen je klacht behandeling. Vervolgens krijg je na 14 dagen pas bericht terug met de mededeling dat je hier voor bij iemand anders moet zijn, je stuurt dan een bericht naar die persoon en je wordt weer doorverwezen en zo wordt je alsmaar aan lijntje gehouden.

Waar ik meeste verbaas over ben, is dat over mij vervolgens zo moeilijk wordt gedaan. Terwijl ze bijv niks doen tegen bokkers die andere mensen oplichten of iedereen lopen af te zeiken.
Vanwaar dit hypocriete gedrag? Je zou toch zeggen dat bedoeling is dat die mods en beheerders juist dat soort mensen aanpakt en niet de gene die daar slachtoffer van zijn? Of is dit een forum waar juist slecht gedrag beloond wordt?

Ik hoor graag hoe jullie hier over denken?

chevax

Re: hypocreet gedrag door forums mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:43

Om een nieuw account aan te maken en in post nr 1 te klagen over de mods vind ik persoonlijk erg kinderachtig. Je kunt inderdaad niet zomaar accounts aanmaken omdat je op een oud account niet meer verder wil. Als je een goed gemotiveerd en fatsoenlijk verzoek voor een nieuw account doet, wordt dat door het team echt wel serieus bekeken.

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 21:47

Dat heb ik al 5 keer gedaan en elke keer werd ik van kasje naar de muur gestuurd. Vandaar dat ik nu via deze weg probeer.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:28

Ik denk dat ze je bij support@bokt.nl prima verder kunnen helpen als je met dit soort problemen zit. Er zijn vast procedures voor en ik vind het nogal kinderachtig om alle mods hiermee over 1 kam te scheren.

En wat heeft dit met hypocriet gedrag te maken? De persoonlijke acties staan imho namelijk totaal los van de ervaring die je in het verleden hebt opgedaan met je eerdere posts. Het is geen wraak actie ofzo.

Ik denk dat je het beste de officiële kanalen kunt bewandelen want op deze wijze verdien je zeker geen respect. En kun je dus snel 0 op het rekest verwachten als de situatie al dubieus is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:33

Je bent de tweede "volwassen" bokker die loopt te zaniken tegenover de mods. Best wel jammer eigenlijk.

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 22:36

Seb8iaan
Ik heb dit al meerdere keren contact gelegd support@bokt.nl, maar elke keer werd ik door iemand anders en was niemand die mij kon helpen.
Laatst bijgewerkt door Saskia345 op 25-03-15 22:38, in het totaal 2 keer bewerkt

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:37

Jolien87 schreef:
Je bent de tweede "volwassen" bokker die loopt te zaniken tegenover de mods. Best wel jammer eigenlijk.

Precies dit, het is tegen de regels klaar!

Kan iedereen wel schaduw accounts gaan maken. :n Bart kan je ook vast verder helpen met je wachtwoord.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:39

Ik heb ook een nieuw account...in overleg na een ban en daarna een aantal jaar er niet geweest te zijn. Dus zo moeilijk zijn ze niet

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:40

Waarom wil je eigenlijk schoon schip maken?

Op zich zou daar niet zo moeilijk over gedaan hoeven worden wanneer je daar goed over gecommuniceerd hebt.
Maar daar kunnen wij bokkers geen uitspraak over doen.

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 22:40

Hoezo schaduw account?
Ik heb toch maar 1 account en dat is deze? Voor rest doe ik niks met meerdere accounts.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:40

Saskia345 schreef:
Seb8iaan
Ik heb dit al meerdere keren contact gelegd support@bokt.nl, maar elke keer werd ik door iemand anders en was niemand die mij kon helpen.

En nog even een kleine tip: lees je berichtjes even na voor je ze post, er missen hier en daar nog weleens wat woordjes. Ik snap dat je boos bent, maar probeer de rust te nemen voor je dingen plaatst. Zoals je zelf ook al aangeeft in de OP: "wat je eenmaal op bokt zet kan de rest van je leven achter volgen".

Keep the change, it's on the house. ;)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:43

Bokt is juist super streng op als er wordt opgelicht als meerdere mensen door één persoon zijn opgelicht krijgt die zonder pardon een BOT. (Ban voor Onbepaalde Tijd). Mensen die vaak persoonlijke aanvallen plaatsen worden wel degelijk daarop geattendeerd hoor. Je kunt toch gewoon wachtwoord vergeten invoeren dan krijg je volgens mij zo weer een nieuw wachtwoord.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:43

Volwassen?
Dat betwijfel ik ten zeerste...

Snap ook dat ontevreden gedoe nooit, niemand verplicht je er toch toe om op Bokt te komen?
Staat het je niet aan of bevallen de regels je niet, zoek je toch een ander forum?
Maar ga hier geen mods lopen afzeiken, alsjeblieft...

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 22:46

Cinnepin schreef:
Ik heb ook een nieuw account...in overleg na een ban en daarna een aantal jaar er niet geweest te zijn. Dus zo moeilijk zijn ze niet

Hoe heb jij voor elkaar gekregen?

Hannanas,
Ik heb daar duidelijk daarover contact met ze opgenomen, maar niemand kon mij helpen en elke keer werd gezegd dat ik maar contact moest opnemen met iemand anders van bokt team. Na dat ik met de 5de persoon contact heb gehad van bokt team heb ik maar opgegeven.
Ik snapte zo wie zo niet waarom ze mij elke keer naar anders beheerder door stuurde. Ze hadden ook gewoon zelf eventjes het bericht door kunnen sturen naar de juiste persoon inplaats van dat ik elke keer steeds opnieuw moest uitleggen met als gevolg dat ik bericht terug krijg dat ik hier voor niet bij hun moet zijn maar bij iemand anders.
Is net of ze proberen om je aan het lijntje te houden.
Laatst bijgewerkt door Saskia345 op 25-03-15 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:46

Shirley schreef:
Volwassen?

Snap ook dat ontevreden gedoe nooit, niemand verplicht je er toch toe om op Bokt te komen?
Staat het je niet aan of bevallen de regels je niet, zoek je toch een ander forum?

Helemaal mee eens.

Overigens vind ik je avatar wel passen bij je "statement".

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:47

Shirley schreef:
Volwassen?

Daarom ook de aanhalingstekens.
TS blaast nogal hoog van de toren en lijkt het allemaal wel te weten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:48

Ik voel accountje nr 3 aankomen :')

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:48

Als je normaal communiceert is er niks aan de hand hoor.

Ik had ook een dubbel account. Wist ik niet eens. Ooit eens een account aangemaakt, beetje gelezen en daarna nooit meer gebruikt.
Jaren later een account aangemaakt. (Was die oude helemaal vergeten)
Ik kreeg daar ook een bericht over.

Heb netjes gevraagd of 1 account verwijderd kon worden.
Was helemaal geen probleem.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:49

HorseTopShop schreef:

Ik had ook een dubbel account. Wist ik niet eens. Ooit eens een account aangemaakt, beetje gelezen en daarna nooit meer gebruikt.

Zolang je maar netjes tegen ze blijft, willen de mods best veel voor je doen. Zo gek, het zijn net mensen.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:50

Jolien87 schreef:
HorseTopShop schreef:

Zolang je maar netjes tegen ze blijft, willen de mods best veel voor je doen. Zo gek, het zijn net mensen.

Precies. En de mods doen ook maar hun werk, bokt moet natuurlijk een leuke omgeving blijven. :)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:51

Het klinkt alsof hier iets niet klopt, want volgens mij wordt je nooit van het kastje naar de muur gestuurd. Bij support@bokt.nl weten ze precies wat ze voor je kunnen doen, dus waarom zou het voor kunnen komen dat je 5 keer wordt doorgestuurd.. >;)

Ik krijg een beetje het "mug - olifant" gevoel, of er moet een andere reden zijn om direct zo hoog van de toren te blazen. :')

LisaFalco

Kan me heel goed voorstellen dat je wilt beginnen met een schone lei. Doet me denken aan mezelf. Had als jong meisje al een bokt account. Was dus ook nog niet zo ervaren en zelfstandig met paarden en kreeg dus ook al bij een foto topic veel voor mijn gevoel aanvallende reacties waardoor ik niet meer actief durfde te zijn oo bokt.
Nu een paar jaar later ben ik toch weer verder gegaan op mijn bokt account, had toen ook liever een hele nieuwe gehad omdat er idd mensen willen terugvallen op je verleden

Moet verder wel toegeven aan het feit dat er de laatste tijd veel gezeikt wordt over mods op bokt. Snap niet dat mensen zich daar druk over kunnen maken. Accepteer de regels gewoon

Yonker

Saskia345 schreef:
Waar ik meeste verbaas over ben, is dat over mij vervolgens zo moeilijk wordt gedaan. Terwijl ze bijv niks doen tegen bokkers die andere mensen oplichten of iedereen lopen af te zeiken.
Vanwaar dit hypocriete gedrag? Je zou toch zeggen dat bedoeling is dat die mods en beheerders juist dat soort mensen aanpakt en niet de gene die daar slachtoffer van zijn? Of is dit een forum waar juist slecht gedrag beloond wordt?

Ik hoor graag hoe jullie hier over denken?

Hoezo weet jij dat ze hier niks aan doen?? Kijk jij achter de schermen??? Wat is dat nou weer voor gezegde.... Oplichters worden heus wel aangepakt.
Regels zijn regels en ik vind het eerder kinderachtig dat jij dit topic opent :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:52

Saskia345 schreef:
Hoezo schaduw account?
Ik heb toch maar 1 account en dat is deze? Voor rest doe ik niks met meerdere accounts.

Je hebt wel degelijk meerdere accounts.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:53

En topics door SA's zijn niet toegestaan... :evaw: