Ik doe onderzoek naar feedback in de paardensport voor mijn studie aan de Universiteit Utrecht. Hiervoor ben ik op zoek naar een grote groep ruiters die dressuur wedstrijden rijden (KNHS). Het onderstaande bericht wil ik graag ergens plaatsen, maar ik weet niet waar. Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar ruiters die willen meedoen met een kort onderzoek naar feedback in de paardensport!
Rijd jij:
- Voor 13 april een wedstrijd?
- In de klasse B t/m Z2 dressuur?
En ben je bereid om op de dag van je wedstrijd een vragenlijst in te vullen? Ga dan naar de volgende link: http://goo.gl/forms/GHvswMpj1n
Uitleg onderzoek:
Wanneer je wedstrijden rijdt krijg je vaak feedback, van zowel je trainer als de jury. Iedere ruiter gaat anders om met feedback en vindt andere dingen belangrijk. Als instructrice ben ik altijd geïnteresseerd hoe ik ruiters de beste feedback kan geven. Daarom ga ik onderzoeken hoe de voorkeuren van de ruiter samenhangen met de feedback die ze graag ontvangen. Dit doe ik voor mijn masterscriptie Onderwijskunde van de Universiteit Utrecht.
Als je mee doet aan dit onderzoek help je mij heel erg, maar kan je ook je persoonlijke voorkeur ontdekken. Ik kan deze achteraf naar je terugkoppelen, zodat jij weer meer kan doen met je eigen feedback en meer uit je trainingen kan halen.