Nee, dat ligt aan het onderwerp van je vragen. Dus de FAQ even doorlezen en daarna even op je gemakje de onderwerpen en subfora's op Bokt bekijken, dan kom je er wel achter. Maar in de FAQ staat eigenlijk alles, eerst even zelf zoeken dus.
oké, ik snap er niks van. Maar toch bedankt. Ik wou namelijk een vraag stellen over hoe je je paard moe kan maken. Mijn paard staat namelijk al 7 weken stil omw het rhinovirus hier in België. Binnen 1 week ga ik terug beginnen rijden maar hij heeft nog al bloed op hem zitten dus gaat hij zéér hevig zijn. ik ga hem zowiezo ervoor op de wei zetten + longeren. iemand nog tips?
Die vraag kan je stellen bij paardengedrag, of bij ziekte en welzijn. Bij sommige onderwerpen kan je nog geen berichten plaatsen omdat je daarvoor eerst 25 nuttige berichten geplaatst moet hebben op andere onderwerpen.
PBA_
Geplaatst: 22-03-15 11:55
Als je paard zo veel weken niks heeft mogen doen is moe maken eigenlijk geen optie. Hij moet eerst opgebouwd worden. Paard moet zich gewoon gedragen als je wilt gaan opbouwen. Of je kiest er voor om aan de longe op te bouwen of onder het zadel. Mijn ervaring is dat ze onder het zadel controleerbaarder zijn, ook de bloederige types.