Veel off topic gereageerd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Veel off topic gereageerd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 21:51

Elke keer zie ik het weer.. veel reacties die geen betrekking hebben op de openingspost.
En dan soms ook nog reacties dat ik denk, hoe durf je zoiets te zeggen.. :oo

Is het tegenwoordig normaal om je mening overal te vermelden in een topic, ook al voegt het niets toe.

Begrijp me goed, iedereen mag van mij een eigen mening hebben, maar als er niet om gevraagd wordt,.hoef je deze toch niet overal maar neer te zetten?

Ik vraag mij af, is het dan dat mensen de openingspost niet goed lezen? Geen medeleven kunnen/willen tonen, of eventueel zelf om aandacht te vragen?

Dit is niet op een specifiek topic gebaseerd, ik zie het steeds meer gebeuren en vind dat een beetje jammer.. denk je leuk topic te lezen, moet je eerst weer een aantal posts door scrollen omdat mensen altijd hun eigen mening moeten verkondigen.

Weggebokt

Re: Veel off topic gereageerd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:55

Klopt, zie het best vaak voorbij komen. Maar aan de andere kant Bokt is een discussie forum dus dan kan het best eens voor komen dat we off-topic gaan

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:57

Soms heeft een off-topic ineens weer invloed op het topic en wend het gesprek toch weer waardoor de oplossing plotseling boven komt drijven :? Maar goed, of dit nou echt een gewoonte hoort te zijn?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:59

Ik merk vooral dat de naturals en bitloosadepten off topic gaan waar ze maar kunnen om andere mensen hun "visie te verbreden". Maar dat mag ik natuurlijk weer niet zeggen :')

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 22:14

Ik heb altijd gedacht dat discussies ook in het daarvoor bestemde deel konden plaats vinden. ;)

Ik vind het ook goed dat mensen suggesties aanbieden, maar dat kan op een nette manier en eigen ervaring of kennis daar bij is prima.

Maar er wordt een vraag gesteld, wat er allemaal mogelijk is en daar wordt een discussie van gemaakt. Dat snap ik niet zo goed. Geef antwoord op de vrij algemene vraag en laat het daar bij. In mijn ogen is het op zo"n moment niet nodig dat je daar uitgebreid je mening gaat vertellen.