Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Of je met 1,60 nog op een pony van 1,35 past hangt van verschillende factoren af, onder andere de bouw van de pony (robuust en stevig of juist slank en rank) en je eigen bouw. Dat is dus gewoon even aftasten voor beide partijen.
En voor het zoeken naar een verzorgpony kun je het beste een advertentie op de Bokt Markt zetten. Hierin kun je dan wat info over jezelf zetten, zoals:
- Hoeveel rij-ervaring je hebt;
- In welke regio/ plaats je een verzorgpony zoekt;
- Je hoogte en gewicht;
Enzovoorts...
Hoop dat je snel een leuke verzorgpony vindt!
ponysearcher schreef:Hii mensen,
Ik ben nou al 2 jaar opzoek naar een verzorgpony...
De advertentie is niet op gereageerd...
heeft iemand npg wat tips?
kimiwan schreef:ponysearcher schreef:Hii mensen,
flink sparen en gewoon je eigen kopen? ben je overal van afal snap ik dat dat niet altijd even goed mogelijk is, wat ik dan alleen maar als tip kan geven is gewoon geduld hebben en goed blijven zoeken,marktplaats enzo ook in de gaten houden, of via facebook
ponysearcher schreef:Hii mensen,
BeSen schreef:ponysearcher schreef:Hii mensen,
Ik heb j advertentie even bekeken en er staat vrij weinig informatie in, en je leeftijd en rijervaring zitten ook niet erg mee, ik zal je advertentie langer maken en eventueel een foto erbij, dan spring je er sneller uit.
Ik zou beginnen met jezelf voorstellen, ik heet .... Ben ... Jaar oud en ik rijd .... Jaar ik ben op zoek. Naar een verzorgpony in de buurt van ...
Dan kan je vertellen wat je allemaal met die pony kan doen (dus als je iets niet kan moe je het er echt niet bij zetten!) en of je een ruiterbewijs hebt of niet werkt ook nog wel eens mee.
Verder of je wedstrijden hebt geen reden en dat soort informatie. Oh ja en welke dagen je wel en niet kan is ook belangrijk.