ik ben Fayetjuhh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponysearcher

ik ben Fayetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 20:38

Hoi allemaal
ik ben nieuw hier.
ik ben al een jaar opzoek naar een verzorg pony.
Maar ik heb een vraag ik ben 1.60 dan kan ik toch niet meer op een pony van 1.35?
grtssss

BlondjX

Re: ik ben Fayetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 20:40

als je een verzorgpony zoekt kun je het beste een advertentie plaatsen met informatie over jezelf enzo, dan kunnen mensen uit jou je makkelijker vinden.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 21:21

Of je met 1,60 nog op een pony van 1,35 past hangt van verschillende factoren af, onder andere de bouw van de pony (robuust en stevig of juist slank en rank) en je eigen bouw. Dat is dus gewoon even aftasten voor beide partijen.

En voor het zoeken naar een verzorgpony kun je het beste een advertentie op de Bokt Markt zetten. Hierin kun je dan wat info over jezelf zetten, zoals:
- Hoeveel rij-ervaring je hebt;
- In welke regio/ plaats je een verzorgpony zoekt;
- Je hoogte en gewicht;
Enzovoorts...

Hoop dat je snel een leuke verzorgpony vindt!

ponysearcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 15:54

JPitty schreef:
Of je met 1,60 nog op een pony van 1,35 past hangt van verschillende factoren af, onder andere de bouw van de pony (robuust en stevig of juist slank en rank) en je eigen bouw. Dat is dus gewoon even aftasten voor beide partijen.

En voor het zoeken naar een verzorgpony kun je het beste een advertentie op de Bokt Markt zetten. Hierin kun je dan wat info over jezelf zetten, zoals:
- Hoeveel rij-ervaring je hebt;
- In welke regio/ plaats je een verzorgpony zoekt;
- Je hoogte en gewicht;
Enzovoorts...

Hoop dat je snel een leuke verzorgpony vindt!

Hoii
thx voor de info
Ik heb snel een advertentie geplaatst :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:04

Altijd graag gedaan hoor! Blij dat je er wat aan gehad hebt!

ponysearcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 17:04

Hii mensen,
Ik ben nou al 2 jaar opzoek naar een verzorgpony...
De advertentie is niet op gereageerd...
heeft iemand npg wat tips?

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:08

Wat meer geduld hebben.

ponysearcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 17:09

JenW schreef:
Wat meer geduld hebben.

Haha klinkt makkelijk... is het niet... -O-

kimiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:14

ponysearcher schreef:
Hii mensen,

flink sparen en gewoon je eigen kopen? ben je overal van af :D al snap ik dat dat niet altijd even goed mogelijk is, wat ik dan alleen maar als tip kan geven is gewoon geduld hebben en goed blijven zoeken,marktplaats enzo ook in de gaten houden, of via facebook :)

ponysearcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 17:15

kimiwan schreef:
ponysearcher schreef:
Hii mensen,

flink sparen en gewoon je eigen kopen? ben je overal van af :D al snap ik dat dat niet altijd even goed mogelijk is, wat ik dan alleen maar als tip kan geven is gewoon geduld hebben en goed blijven zoeken,marktplaats enzo ook in de gaten houden, of via facebook :)

Mmm als ik mijn ouders zover kon krijgen :j
maar toch bedankt voor de tip

kimiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:23

dat kan ook zonder ouders, zelf voor sparen en er hard voor werken, ik heb het ook zelf gedaan, een paar jaar flink gespaard en je moet er hard voor werken, maar ik kan met trots zeggen dat ik alles zelf doe :) heb ook een aantal verzorgpaarden gehad maar ik was er na een tijdje helemaal flauw van dat ik steeds afhankelijk was van een ander. en anders is een lease paard ook een optie, die kom je nog wel eens tegen op internet

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:26

Ik zou met de hulp van je ouders een proffesionele advertentie maken met foto's en die dan op Marktplaats en opnieuw op Bokt Markt zetten. Ook kan je rondkijken op Marktplaats, daar staan heel veel verzorgpony's aangeboden, maar je moet vooral veel geduld hebben ! Succes he :D +:)+

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:52

ponysearcher schreef:
JenW schreef:
Wat meer geduld hebben.

Haha klinkt makkelijk... is het niet... -O-

Klopt maar zo is t wel.

Yoshiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 18:28

Als je wil kan ik je meehelpen met je advertentie. :) Bijv. via een ''meekijksite'' (join.me) of dat je jouw advertentie doorstuurt en dat ik tips geef om het te verbeteren en/of mijn verbeterde versie.
Ik zou er altijd sowieso 1 foto van jouw rijdend op een paard zetten. Toen een vriendin een verzorgpony zocht had ze er een link van een filmpje bijgezet waar ze aan het vrijrijden is. Misschien is dat ook handig, zodat eigenaren op voorhand al een beetje weten wat jouw niveau is.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 18:33

ponysearcher schreef:
Hii mensen,

Ik heb j advertentie even bekeken en er staat vrij weinig informatie in, en je leeftijd en rijervaring zitten ook niet erg mee, ik zal je advertentie langer maken en eventueel een foto erbij, dan spring je er sneller uit.
Ik zou beginnen met jezelf voorstellen, ik heet .... Ben ... Jaar oud en ik rijd .... Jaar ik ben op zoek. Naar een verzorgpony in de buurt van ...
Dan kan je vertellen wat je allemaal met die pony kan doen (dus als je iets niet kan moe je het er echt niet bij zetten!) en of je een ruiterbewijs hebt of niet werkt ook nog wel eens mee.
Verder of je wedstrijden hebt geen reden en dat soort informatie. Oh ja en welke dagen je wel en niet kan is ook belangrijk.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 18:38

ik sluit mij aan bij BenSen..

maar wil dit ook aanvullen met dat de omgeving waar je woont vol staat met paarden en ponies..
dus gewoon op de fiets stappen en rondvragen lijkt mij effectiever dan een advertentie plaatsen..

en als je op je 9e al begint te zoeken, dan is het ook niet heel vreemd dat je weinig tot niets vind.. immers je bent nog erg jong.. vaak zal je moeder dan moeten zoeken voor je.. Zelfs met 11 jaar is dat nog een beetje een twijfelgevalletje.. omdat je met 11 jaar nog rijkelijk jong bent voor een verzorgpony zelfstandig.. als je je moeder hierin betrekt (of je moeder doet de zoektocht), dan komt het iets verantwoordelijker over, immers dan is er een moeder in het spel die 'toezicht' houdt op het doen en laten van een jonge verzorgster.

ponysearcher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 19:19

BeSen schreef:
ponysearcher schreef:
Hii mensen,

Ik heb j advertentie even bekeken en er staat vrij weinig informatie in, en je leeftijd en rijervaring zitten ook niet erg mee, ik zal je advertentie langer maken en eventueel een foto erbij, dan spring je er sneller uit.
Ik zou beginnen met jezelf voorstellen, ik heet .... Ben ... Jaar oud en ik rijd .... Jaar ik ben op zoek. Naar een verzorgpony in de buurt van ...
Dan kan je vertellen wat je allemaal met die pony kan doen (dus als je iets niet kan moe je het er echt niet bij zetten!) en of je een ruiterbewijs hebt of niet werkt ook nog wel eens mee.
Verder of je wedstrijden hebt geen reden en dat soort informatie. Oh ja en welke dagen je wel en niet kan is ook belangrijk.

heyy ten eerste heel erg bedankt voor je tip.
Wil je kijken of de advertentie nu beter is?
tnx

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:04

Misschien wat meer info over je zus? Hoelang zij al rijd enzo