In 2017 een Bokt Lounge op de Equitana?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyoo

In 2017 een Bokt Lounge op de Equitana?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 13:24

Morgen is de start van de Equitana! Negen dagen lang een enorm grote beurs met alles wat je maar kan bedenken op paardengebied, net over de grens in Duitsland. Behalve geweldig shoppen is er heel veel informatie te krijgen over van alles op paardengebied, geweldige demonstraties, allerhande innovaties die bekeken kunnen worden en shows van rassen waar je nog nooit van gehoord hebt. Je kan het zo gek niet bedenken of het is er, voor alle denkbare disciplines.

En wat mij ook nu weer verbaasd is dat er door Bokt geen aandacht aan wordt besteed. Horse Event wordt extreem gepromoot, terwijl dat in omvang in het niet valt bij de Equitana. Dat het belang daarvan groter is omdat Bokt daar de lounge heeft begrijp ik best, maar niet waarom een enorm evenement als de Equitana volledig vergeten wordt.

Misschien een idee om in 2017 ook op de Equitana een Bokt Lounge te openen en het evenement de aandacht te geven die het verdient?

Jessica

Re: In 2017 een Bokt Lounge op de Equitana?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:38

Leuk dat je meedenkt! Bokt.nl staat inderdaad niet op de Equitana. De Equitana is vooral een Europese/Duitse beurs. Aangezien Bokt.nl een platform is voor Nederlandstalige paardenliefhebbers, zullen we onze doelgroep op de Equitana niet of nauwelijks treffen. Daarom kiezen we ervoor om niet op de Equitana te staan. :)

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 13:51

Jammer!
Dat neemt niet weg dat ik meer aandacht op Bokt voor de Equitana wel op zijn plaats zou vinden!

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:53

Als er bijzonder nieuws te melden is over de Equitana, dan wordt daar een nieuwsbericht aan gewijd. :j

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 14:44

Genoeg bijzonders denk ik
http://equitana.com/ ;)

Een dagelijks verslag van een Bokt reporter was ook leuk geweest! Maar goed, ik zal me moeten vermaken in het Equitana kletstopic wat gelukkig erg gezellig is!