25 nuttige berichten nodig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SilencedSoul

25 nuttige berichten nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 18:17

Hoi! Ik zit al een hele tijd op bokt, maar ben eigenlijk nooit actief geweest. Nu wil ik een eigen topic aanmaken, of reageren in andere topics, maar nu staat er dat ik 25 nuttige berichten nodig heb om dat te kunnen doen.

Kan iemand mij vertellen wat dit inhoud? Als ik op "met deze link krijg je toegang" klik, staat er opnieuw dat ik 25 nuttige berichten nodig heb.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? :o

Alvast bedankt!

Geryon

Re: 25 nuttige berichten nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:17

25 berichten plaatsen onder het subfora 'informatief' :)

SilencedSoul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 18:18

Geryon schreef:
25 berichten plaatsen onder het subfora 'informatief' :)

Top, dankjewel! Dan probeer ik dat. :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:19

Dat mensen niet zomaar topics gaan aanmaken wat een beetje onzin is dat is mij toen verteld

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:26

In de Bokt help, kun je alle Boktregels vinden. Onder het tabblad Welkom kun je alles vinden om je op weg te helpen als Boktgebruiker.

Zo kun je vinden onder 5.4. in de Bokt help:

Citaat:
Waarom kan ik in sommige forums geen berichten posten, wat is de kudde?

Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de forums die paardgerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor vaste leden zijn er ook forums waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden. Om toegang tot deze forums te krijgen, kun je je aanmelden op deze link.

Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan.

Nadia
Oppermuts

Re: 25 nuttige berichten nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 09:08

Aangezien deze vraag al veel vaker gesteld is...en daar antwoord op gegeven is...en hier ook de uitleg uit de Help geplaatst is, hier een slotje.