Nee ik heb daar nog geen last van gehad, wel soms dat er advertentie's door de topics staat ( kan je het bijna niet meer lezen )
magda_90
Geplaatst: 02-03-15 11:20
Yes, ondanks dat antimalware/cookies etc allemaal gecontroleerd en verwijderd zijn. Zowel mobiel als op pc. Overigens alleen op BM aanwezig niet ergens anders.
Heb het alleen op mijn mobiel, maarja ik heb AdBlocker op mijn laptop dus dan heb ik geen reuze grote advertenties , als je Chrome gebruikt misschien AdBlock proberen?
Het gebruiken van een adblocker is niet echt een goede oplossing. Onze site bestaat nl. bij de gratie van de advertenties en als deze compleet wegvallen dan hebben we geen bestaansrecht meer. Liever niet doen dus
Ik ga Bart en Shadow0 even vragen of ze hier mee willen kijken en of er een oplossing voor dit probleem te vinden is!
99% van de inkomsten van Bokt komt uit advertenties. We doen daarbij ons uiterste best om te zorgen dat deze zo min mogelijk storen. Advertentiebeheer is wel een behoorlijk complexe bezigheid dus dat gaat niet altijd helemaal goed helaas. Daarom erg prettig dat problemen worden gemeld door jullie!
In dit geval gaat het om een bannerpositie die er in principe wel hoort te staan, maar deze zou alleen getoond moeten worden aan mensen die niet zijn ingelogd en ook maximaal 3x per dag. Dat eerste lijkt niet helemaal goed te gaan als ik naar het eerste screenshot kijk. Ga ik oplossen Het is inderdaad een banner die (een stuk) groter is dan normaal, daar staat tegenover dat hij alleen verschijnt als de adverteerder er echt flink voor wil betalen. Daardoor zijn er weer minder kleine banners nodig.
In het screenshot van ariannexric gaat ook iets niet helemaal goed met de banner op de hoofdpagina. Zie je dit probleem vaker, Arianne?