Ik ben selina faber en woon in friesland.
Ik ben op 26-03-1999 geboren en wordt dus dit jaar zestien. Ik zit op het nordwin college in de vierde klas. Verder heb ik twee pony's en nog war dieren.
Ik heb sinds mijn derde een shetlandpony genaamd kelly van de molenkade (kelly)

Vanafmijn geboorte is mijn pony die ik nu ondertussen al weer 4jaar rij al bij ons.
Het is een arabier die dit jaar alweer 18 jaartjes wordt. Thalita heeft voor ik er op reed western gereden met mijn moeder. Ze deed dt altijd heel fanatiek. Mijn moeder kreeg ht te druk met werk en toen ging er een ander op rijden die heeft haar ook omgezet in het engels. Ze heeft haar ook verkeersmak gemaakt en leren springen en aanteugel enzo. Daarna heeft nog iemand haar wat gereden en toen gingen ik en een vriendin haar rijden. Ik was vroeger een beetje bang voor haar en reed mijn vriendim er dus meer op. Toen ik met haar op les ging en het serieuse rijden ging starten zijn wij heel wat vooruit gegaan en zins mijn twaalfde rij ik wedstrijden met haar. Ik kan inmiddels M1 starten en ga dat in april ook doen. Ook ga ik dit jaar starten met springen en doen we met paasen mee aan de paascross in oenkerk.
Sinds december heb ik er ook een verzorgpony bij. Het is een negen jarige ruin genaamt sijtsma's fairytail. Heb er nu een aantal keer op gereden en hoop dat het als het beter weer wordt sowieso 2a3 keer jn de week wordt.
Voor vragen reageer maar