Nieuw hier op bokt! Mama van 36!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haaren11

Nieuw hier op bokt! Mama van 36!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 12:33

Hallo allemaal,

Ik ben in januari lid geworden van Bokt maar heb mezelf nog helemaal niet voorgesteld. Bij deze.

Ik ben een mama van een dochter van 8 en sinds een jaar weer begonnen met rijden. Vroeger 4 jaar op manege Zilvia's Hoeve gereden maar wegens omstandigheden gestopt. Nu dus weer een jaar aan het rijden.

Momenteel werkloos (gelukkig eigen keuze geweest) en doe 4 dagen in de week vrijwillgerswerk op een manege in de buurt. Echt super om weer met paarden/pony's bezig te zijn. Ik geniet er iedere dag van. Jammer dat ik hier mijn beroep niet van kan maken, maar ja je kunt niet alles hebben!

Bedankt voor het lezen!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Nieuw hier op bokt! Mama van 36!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:37

Hallo en welkom hier op Bokt!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:38

Welkom :wave:

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:40

Welkom! Ik ben heel wat jaren op de zilfia's hoeven gespendeerd :D Hoe was het om het rijden weer op te pakken?

Haaren11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 16:48

Bedankt allemaal!
@ moonsparkle: het is echt weer genieten hoor! Je merkt dat je het niet snel verleerd alleen merk ik wel dat ik iets onzekerder ben geworden. 3 weken terug dan ook heel hard gevallen gelukkig heb ik tegenwoordig een bodyprotector dus het was niet zo erg. Het liefst ben ik 24/7 met paarden bezig maar helaas lukt dat niet. Hoewel ik nu wel even zonder werk zit dus gelukkig meer tijd voor mijn grote passie.