Ik ben in januari lid geworden van Bokt maar heb mezelf nog helemaal niet voorgesteld. Bij deze.
Ik ben een mama van een dochter van 8 en sinds een jaar weer begonnen met rijden. Vroeger 4 jaar op manege Zilvia's Hoeve gereden maar wegens omstandigheden gestopt. Nu dus weer een jaar aan het rijden.
Momenteel werkloos (gelukkig eigen keuze geweest) en doe 4 dagen in de week vrijwillgerswerk op een manege in de buurt. Echt super om weer met paarden/pony's bezig te zijn. Ik geniet er iedere dag van. Jammer dat ik hier mijn beroep niet van kan maken, maar ja je kunt niet alles hebben!
Bedankt allemaal! @ moonsparkle: het is echt weer genieten hoor! Je merkt dat je het niet snel verleerd alleen merk ik wel dat ik iets onzekerder ben geworden. 3 weken terug dan ook heel hard gevallen gelukkig heb ik tegenwoordig een bodyprotector dus het was niet zo erg. Het liefst ben ik 24/7 met paarden bezig maar helaas lukt dat niet. Hoewel ik nu wel even zonder werk zit dus gelukkig meer tijd voor mijn grote passie.