Eventjes voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk_95

Eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 12:22

Hallo lieve Bokkers!
Mijn naam is Anouk en ik ben vanaf gisteren officieel lid op bokt! Ik ben al een poosje een stille meelezer, en vanwege de gezellige sfeer en lieve reacties van al die gezellige mensen besloot ik ook een account aan te maken :D

Ik zit zelf in het tweede jaar van de opleiding paraveterinair op de Groene Welle. Deze opleiding bevalt mij erg goed! Misschien dat er nog meer mensen deze opleiding doen, ik zou het leuk vinden on ervaringen te delen! :o

Mijn paardengeschiedenis is niet erg spectaculair, maar toch wilde ik het even delen. Het begon te kriebelen rond mijn 7e, want ik mocht eens mee met mijn buurmeisje naar de manege! Van mijn achtste tot 12 heb ik gereden en vanwege school toen gestopt. Toen ik 17 was hielp ik als vrijwilliger op een gehandicaptenmanege, en in ruil voor de hulp kreeg ik gratis rijles! *\o/* Het werken met gehandicapten bleek uiteindelijk moeilijk voor mij, maar via via kwam ik bij een paardenrusthuis terecht waar ik elke zaterdag als vrijwilliger werk! :Y)

Ik heb wel een poosje een verzorgpaard gehad, maar door een voorval durf ik niet meer, maar hier later meer over :)

Sorry voor mijn lange verhaal haha! Ik hoop een leuke tijd tegemoet te gaan op dit paardengekke forum! Groetjes!

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:24

Welkom, veel plezier op bokt! :)