De reden was:
Citaat:Na overleg met het team is besloten dit topic te sluiten omdat het niet aan de regels voldoet. De regels zijn hier nogmaals terug te lezen:[NM] Regels en richtlijnen [NM] Nieuws en Maatschappij. Topics moeten een discussiewaarde hebben en dat is hier niet het geval.
Ik heb toen een pb-wisseling met een mod gehad over een hoop andere topics die op NM stonden die dan wellicht ook 'geen discussiewaarde' zouden hebben. Maar het was helaas een standaard antwoord dat ze ook niet alle topics na konden lopen. Feit blijft wel dat dus zeker de helft van de topics die op de eerste blz van NM staan niet aan de richtlijnen zouden voldoen. Kennelijk is er toch behoefte aan een platform voor heftige of interessante nieuwsberichten.
Hier wat voorbeelden van de eerste pagina:
[NM] V&D in de problemen
[NM] Valentijns actie Post NL
[NM] Met los tramkaartje in metro?
[NM] alpaca's gestolen in Neede, achterhoek.
[NM] Twee nederlandse vrouwen vermist in Turkije
[NM] Frans Molenaar overleden
[NM] Joe Cocker overleden
Nu werd er de laatste tijd niet echt streng gemod op:
Citaat:Houd er bij het plaatsen van een nieuw topic rekening mee dat een nieuwsbericht of maatschappelijk onderwerp een interessante discussie moet kunnen opleveren.
Dus ik was benieuwd hoe de rest van de Bokkers er over dacht. NM breder trekken, nieuwsberichten indien maatschappelijk relevant mogen ook gepost worden of strenger modden en alles op slot gooien wat niet aan de richtlijnen voldoet. (Dan wil ik nog best een zooi tems eruit gooien als de mods geen tijd hebben om de OPs na te kijken)