Bokt beheer: Waarom geen reactie Nieuwsbericht?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mienemien

Bokt beheer: Waarom geen reactie Nieuwsbericht?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 21:14

Beste Boktbeheerders,

Ik begrijp dat jullie het druk hebben, met het blussen van kleine brandjes en relletjes op bokt, het beheren van de pagina's zodat alles netjes verloopt, en natuurlijk het plaatsen van nieuwsberichten. Ik begrijp dat jullie niet meteen kunnen reageren. Wat ik echter niet begrijp is dat als ik moeite doe een nieuwsbericht te schrijven, het jullie 2 keer (!!) toe te zenden, ik totaal geen enkele reactie krijg op mijn bericht! Niks, noppes, nada!

Natuurlijk begrijp ik ook dat iets nieuwswaarde moet hebben, maar als ik dan nieuwsberichten zie staan over een of andere ruiter die in Renkum van haar paard af valt en haar onderbeen breekt, een speciale parkeerplaats voor Amerigo, een Belgische smid die wordt beroofd van zijn materiaal, weer een vrouw die van haar paard valt door een loslopende hond, een paard dat in Amerika uit een zwembad is gered, enzovoorts... berichten die stuk voor stuk heel vervelend zijn voor de betrokkenen maar mijn inzien niet echt nieuwswaardig zijn. Me dunkt dat mijn bericht over notabene een Bokker (een van ons! ) die een eigen zadel ontwikkeld en op de markt brengt, toch best interessant is om te lezen voor andere bokkers!

Ik hoor heel graag van jullie!

MVG
Mienemien.

Regendans

Re: Bokt beheer: Waarom geen reactie Nieuwsbericht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:17

Sorry maar ik vind iemand die een zadel ontwikkeld niet echt voorpagina nieuws.. Bokker of niet.

Ze konden natuurlijk wel een berichtje sturen. :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:18

Misschien geen echt Nieuwsbericht, maar ik ben toch wel geïnteresseerd in het verhaal hoor.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:19

Is dat niet eerder iets voor de Bokt Markt? *D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:20

Ai am totally agriejing wit joe!

Soms vraag ik mij af of het nieuws daadwerkelijk wel nieuws is :=

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:23

Allereerst hartelijk bedankt voor de moeite die je hebt genomen om een tip in te sturen, Mienemien. Alle tips worden door ons bekeken, maar helaas schiet het er wel eens bij in om een reactie te geven. Dat is niet de bedoeling en daar bied ik je dan ook, namens de NR, onze excuses voor aan. Ik ga je tip nogmaals bekijken en zal via de e-mail inhoudelijk reageren.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:25

Ik denk dat dit zeker wel voorpagina nieuws mag zijn, hoeveel mensen lopen te stuntelen met hun zadel?

mienemien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 21:38

@ Authentic; Tuurlijk niet, het artikel is niet bedoeld om iets te verkopen, maar om bekendheid te geven aan het feit dat er een bokker is die hier heel veel tijd, energie, geld en onderzoek in heeft zitten! Dat is in mijn ogen een interessant verhaal, minstens zo interessant als notabene het VOORPAGINA artikel dat Monica Koole nieuwe sponsor is van Kirsten Brouwer! Heel leuk voor Kirsten, maar dat zou in dat geval ook best op Markt kunnen denk ik dan ;)

@ Flew; dat zou heel erg fijn zijn! Ik ben erg benieuwd naar de reactie!

mienemien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 21:40

Het hoeft natuurlijk geen voorpagina nieuws te worden (hoewel dat natuurlijk wel super tof zou zijn), maar zolang mensen die van hun paard vallen geplaatst worden bij overig nieuws denk ik dat zoiets als dit zeker nieuws is!

En een artikel over de sponsordeal van Brouwer en Kingsley is natuurlijk puur reclame..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 01:32

Zoiets is wel interessant om te lezen, vind ik. Mits het echt informatief is en dus niet alleen reclame makerij.
Voorpagina nieuws vind ik het niet, eerder leuk bij overig nieuws.
Ik ben het er wel mee eens dat sommige berichten op het voorpagina nieuws nergens op slaan als voorpagina nieuws :').

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 19:08

prugelpiet schreef:
Ik denk dat dit zeker wel voorpagina nieuws mag zijn, hoeveel mensen lopen te stuntelen met hun zadel?

Dat lijkt me er dan toch vooral vanaf hangen hoe innovatief het ontwikkelde zadel is?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 10:16

Hoe snel worden tips opgepakt? Ik heb dinsdag een bericht in gestuurd maar nog geen reactie?

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:12

Cinderella schreef:
Zoiets is wel interessant om te lezen, vind ik. Mits het echt informatief is en dus niet alleen reclame makerij.
Voorpagina nieuws vind ik het niet, eerder leuk bij overig nieuws.
Ik ben het er wel mee eens dat sommige berichten op het voorpagina nieuws nergens op slaan als voorpagina nieuws :').

Maar dat is met kranten net zo. Soms is er gewoon niet voldoende leuk of interessant nieuws dat voorpagina'waardig' is.. en ja dan komen er soms wat minder interessante dingen naar voren.. Dat houd je altijd wel.