Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flops

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 19:03

Hoi, ik ben moon,

Ik rijd geen paard, maar wilde wel graag meedoen aan het schrijven met gevangenen topic dat jullie hier hebben. ik schrijf namelijk ook en vond het onwijs fijn dat er in dit topic zo goed als niet geoordeeld/veroordeeld werd. Maar ik moest eerst 25 nuttige posts naken. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden?

O ja, ik ben bijna 36, heb een fulltime baan in de ploegendienst van een groentenfabriek en mn hobbies zijn: lezen, schrijven, haken, knutselen, winkelen, muziek luisteren en lekker luieren.

Blixem

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:05

hoi welkom op bokt

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:06

Welkom!

Misschien steken we je nog aan met ons paardenvirus. <<)

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:07

Hallo, heb je wel iets met paarden of kom je alleen voor dat betreffende topic?

Flops

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 19:15

Ik ben ooit door een paard in mn buik gebeten op schoolkamp, telt dat ook? (En nee hoor, dat heeft me geen levenslang paardentrauma opgeleverd hihi)
O ja en ik heb ooit een paard gered van de verdrinkingsdood... Die was in de sloot gegleden en die kon er niet meer uit, toen ik erlangs reed vanuit mn late dienst heb ik de politie gebeld. Ben erbij gebleven tot de brandweer hem eruit gehaald had. Achteraf bleek dat de eigenaar helemaal niet goed voor zijn paarden zorgt, en dat ze al vaker meldingen op dat adres gehad hadden. Die eigenaar keek me ook niet eens aan, die was alleen maar beledigd dat ie midden in de nacht wakker was gemaakt en wilde niet eens even lopen met zijn paard. Het arme dier was helemaal onderkoeld, bedankje kreeg ik ook niet van hem maar van de brandweer.

Maar verder heb ik geen connectie met paarden, ik wilde gewoon graag aan dat topic mee doen.
En thnx voor het welkom heten.