Aangemeld op bokt, wist ik veel dat ik daarmee vrijwillig instemde op een (levenslange

Nu ik 11 jaar later mijn eerste berichten door lees (wedden dat jij nu gelijk mijn penny berichten gaat lezen.. denk erom het is op eigen risico

Het ene bericht nog erger als het andere

Wat heb ik hier op bokt mijn neus regelmatig gestoten zeg, elf jaar geleden was mijn neus zeker weten langer

Maar wat heb ik veel geleerd op bokt.
Niet alleen over paarden maar minstens net zo veel over de maatschappij.
Op school leer je leestekens te gebruiken, echt niet die leer je dankzij bokt

Msn-taal leer je van vrienden maar bokt leert het je (thanks god) weer af.
Tien jaar geleden is de klok chronisch 2 x zo snel gaan tikken.
Ondanks de vele keren dat ik de batterijen vervangen heb blijft dat stomme ding 2 x zo vlug tikken... of ga ik toch te laat van huis weg ?

En alsof de verslaving op zich al niet groot genoeg was toen er alleen nog maar computers bestonden, je weet wel die grote kasten, werd de laptop geboren.
Deze kon zelfs mee naar de wc,op schoot tijdens het tv kijken en wanneer het zonnetje scheen kon hij ook nog mee naar het balkon

Conclusie verzetten tegen bokt heeft nu echt geen zin meer.
Maar wat is er dan zo leuk aan bokt ?
Foto's kijken, bitch fights, informatie op doen, kippenvel krijgen van alle aangrijpende verhalen, met elkaar lachen, met elkaar huilen, en vriendschappen opdoen.
Dat alles maakt dat ik nu 11 jaar later (okee 10 jaar en 11 maanden) nog steeds uren rond struin op dat blauwe scherm.
Gelukkig ben ik niet de enige anders was ik gauw uitgelezen

Op naar de volgende 11 jaar