Requist 408 time out

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Requist 408 time out

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 01:39

Laatste paar dagen hier last van. Iemand enig idee waar het vandaan komt en hoe ik het kan oplossen. Als ik de pagina vernieuw doet hij het negen van de tien keer. Maar is erg irritant
Afbeelding

Afbeelding

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 09:54

Een 408 melding wil in 99% van de gevallen zeggen dat jouw computer er (te) lang over doet om een pagina op te vragen. Dat kan aan een hoop dingen liggen, je verbinding kan problemen hebben, je computer (of telefoon) kan problemen hebben, je browser kan rare dingen doen. Lastig om te zeggen waar het hier aan ligt.

Heb je dit probleem alleen op een bepaald netwerk? In het screenshot lijk je Wifi te gebruiken iig?
Je zou kunnen kijken of het met een andere browser beter werkt?

edit: Nog wat verder zitten zoeken en het lijkt inderdaad een bug te zijn van je browser. Dolphin gebruikt grote delen van Chrome en Chrome/Dolphin hebben een bug gehad waardoor ze niet goed omgingen met 408 meldingen. Voor de techneuten:

https://code.google.com/p/chromium/issu ... ?id=377581

Ik heb dit aan de Bokt.nl kant opgelost (of ja, er wordt om het probleem heengewerkt), nieuwe versies van je browsers zouden dit aan jouw kant op moeten lossen.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 13:15

Dit is de melding die ik s' ochtends ook krijgen, krijg hem ook alleen tussen 6 & 8 s'ochtends op een wifi netwerk :)
Bij mij gebeurd het op mijn iphone, zou dus ook een kwestie van updaten zijn denk ik?

BartVB
Eigenaar

Re: Requist 408 time out

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 13:42

Hmm, wist niet dat dit ook mis ging met iOS apparaten. Maar als het goed is, is het daarvoor ook opgelost. In ieder geval aan onze kant.

A_nouk

Re: Requist 408 time out

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 13:45

Ja dat is bij mij nu een week of twee aan de gang, alleen in de ochtenden.
Maar moet erbij zeggen dat mijn IOS iets of wat ( veel ) verouderd is, zal hem eens aan iTunes hangen dit weekend misschien is het dan verholpen.