Wellicht is het simpel op te lossen. Mijn berichten die ik per pb verzend blijven in postvak uit hangen. Niet alle berichten die ik verstuur, sommige worden wel gewoon verzonden. Ik gebruik pb niet zoo heel vaak, dus waarschijnlijk doe ik iets verkeerd. Wie o wie kan mij helpen?
Een PB staat in postvak uit totdat de ontvanger hem gelezen heeft. Gewoon even wachten tot de ontvanger hem opent dus
Warboel
Geplaatst: 17-01-15 15:45
Er staat bij Postvak Uit zelfs nog waar dat voor bedoelt is Onderstaande berichten zijn verstuurd maar de ontvanger heeft zijn/haar privéberichten nog niet geopend. Dus daar staan je PB's als diegene ze nog niet geopend heeft.
En daarbij toegevoegd er zijn gebruikers die nooit meer online komen oid of gebant zijn die krijgen die berichten dus ook nooit meer dus zullen ze ''eeuwig'' in je postvak uit staan. Al kan je ze ook zelf verwijderen
O mooi om te weten. Ik heb namelijk nog een bericht staan van afgelopen zomer. Dank je wel!
AylaB
Geplaatst: 26-11-15 16:32
Ik heb een vraagje. Ik heb nog niet zo lang bokt, en ik zie dat mensen het vaak over pb' hebben maar ik weet niet wat dat betekent zou iemand mij dat willen uitleggen?
Yaralisa
Geplaatst: 26-11-15 16:35
AylaB schreef:
Ik heb een vraagje. Ik heb nog niet zo lang bokt, en ik zie dat mensen het vaak over pb' hebben maar ik weet niet wat dat betekent zou iemand mij dat willen uitleggen?
PB betekent privé-bericht, dus een 'mailtje' naar iemand sturen.
Shirley
Geplaatst: 26-11-15 16:37
Dat is een privéberichtje. Een soort mailtje dat je via Bokt aan een andere bokker kunt sturen en wat alleen diegene kan lezen.