Topic in uitgelicht, zonder reactie's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EarthFocus

Topic in uitgelicht, zonder reactie's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 09:31

Hallo bokkers,

Ik vind het een beetje vreemd,
Ik zie topic's bij uitgelicht staan, zonder dat er een reactie op geplaatst is.
Je kan mij niet wijs maken dat veel mensen hem temmen voor uitgelicht, maar niet reageren op het topic.

Uitgelicht hoort toch best bijzonder te zijn, en wat ik nu erbij zie staan vind ik verre van bijzonder eerlijk gezegd.

Weten jullie de reden?

Lara_Silver

Re: Topic in uitgelicht, zonder reactie's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:35

Een beetje flauw dit. Altijd maar dat gemiep over uitgelicht... Ik vind dat er namelijk wel een aantal leuke topics tussen staan, die ik anders niet had gevonden. Want daar is uitgelicht ook voor, toevallig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:36

Het gaat om foto's die voldoen aan de voorwaarde. Niet om de reacties. En ook niet als topic bijzonder is of niet.

Alleen dat de foto's zo goed mogelijk van kwaliteit zijn. Wat rond de tijd in dit jaar lastig kan zijn. Omdat er minder foto's worden gemaakt. Kwaliteit minder omdat het piepweer is. En minder evenementen etc.

Word beetje moe van dit gezeik. Murthul doet haar best.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-01-15 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:38

Omdat uitgelicht geen wedstrijd is voor "wie is het meest populair is". Er is hier een heel topic over uitgelicht, waarin je uitgebreid kan lezen hoe de selectie tot stand komt. Misschien dat eerst eens lezen voordat je een topic opent om te klagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:42

Wauw en je zet dezelfde vragen ook in de topics zelf? Wat onbeschoft zeg..

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:44

Oef wat een naar topic. Beetje jaloers?
Zo reageerde je ook in het topic zelf. Ik zal me er gewoon bij neerleggen en blij voor degene zijn die de tekening heeft gemaakt ;)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:46

En dan ga je ook nog reageren bij die topics dat je het niet mooi vindt? Wat kinderachtig zeg! Waarom niet gewoon blij zijn voor de mensen met wat minder talent dat ze ook eens in uitgelicht komen? Ik vind het juist zo jammer dat het zo vaak dezelfde fotografen en tekenaars zijn die er staan. Ik zie juist veel liever onbekende mensen. Als je denkt dat uitgelicht alleen voor perfecte foto's en tekeningen is dan heb je het toch verkeerd begrepen volgens mij..
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 17-01-15 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Bernoe

Wat maakt dit uit? Uitgelicht is geen graadmeter voor het aantal reacties he.... Voor iedereen is de definitie van 'bijzondere' foto's anders.
Ik vind het bv erg leuk om iemands jaar te zien en het plezier dat daar afstraalt. Hoeven m.i. niet perse superfoto's te zijn.

En wellicht had je in het uitgelicht topic waar je ook op gereageerd hebt dat er maar zo weinig reacties zijn nog iets kunnen zeggen over ts haar paard. Want zo'n reactie als je nu gegeven hebt voegt natuurlijk niks toe.

Splendesco

dees_daan schreef:
Wauw en je zet dezelfde vragen ook in de topics zelf? Wat onbeschoft zeg..
Dat vind ik ook echt niet kunnen ts! :n

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:47

Jeetje zeg. Wat kinderachtig van je. Lees eerst maar eens het topic over Uitgelicht goed door ipv direct een topic erover maken.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:48

Mariett schreef:
Oef wat een naar topic. Beetje jaloers?
Zo reageerde je ook in het topic zelf. Ik zal me er gewoon bij neerleggen en blij voor degene zijn die de tekening heeft gemaakt ;)

Ze heeft zelfs ook nog op een ander topic gereageerd van uitgelicht..

Uitgelicht is niet voor de meeste reacties.
Wanneer er meer dan 3 foto's in staan die over paarden gaat heb je al een kans.
Een mod kan ze allemaal bekijken, die beslist dus uiteindelijk..

En inderdaad, wat hier boven staat.. maak je niet zo druk, leg je er bij neer...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:53

Ik heb getemt op je reacties in die topics ts. Hoe onbeschoft kun je zijn. Lekker koude douche voor diegenen die met plezier hun topics zagen verschijnen in uitgelicht...

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:54

Jeetje doe eens zeg! Wat verschrikkelijk naar om zo te doen! Het gaat toch helemaal niet over hoeveel reacties iemand krijgt? Het gaat er om dat die gene een leuke foto heeft voor uitgelicht!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:55

Erg kinderachtig dit :n

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:55

De wereld zou zo veel beter zijn als mensen elkaar niet steeds zouden afkraken. Het gaat om een tekening voor de eerste keer uit het hoofd getekent (op een tekentablet toch?) en als je dat voor ogen houd is het niet slecht, zijn zoveel mensen die dit nog niet voor elkaar krijgen. Maar goed ik hoop dat je tevreden bent met jou commentaar in dat en dit topic, je kan geheel trots zijn op jezelf dat je iemand lekker de grond in stampt.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:56

Ik sluit me bij de meeste aan... Erg onbeschoft om zo'n reactie in het topic zelf te zetten, terwijl je ook nog eens niet op de inhoud reageert.

Verder vind ik juist de diversiteit van uitgelicht leuk. Het 200ste topic van een professionele fotoshoot is aan mij minder besteedt, terwijl ik juist van andere topic weer geniet. Met zoveel users op bokt.nl heb je automatisch verschillende 'smaken', dus is juist die diversiteit leuk.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:58

Jammer dat iemand in uitgelicht er niet kan van genieten, als iemand anders zulke topics opent.
Wees blij voor diegene, en laat een leuke reactie achter, of een tip, maar meer niet.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:58

Laat die mensen blij zijn dat ze in uitgelicht staan en maak er niet zo'n probleem van!
Laatst bijgewerkt door Dizzy505 op 17-01-15 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 09:59

Het is niet alleen het tekentopic..
Ik vind dit gewoon bewust een topic verzieken, als je het echt wil weten dan had je Amanda (zij regelt uitgelicht toch nog?) ook een pb'tje kunnen sturen ipv de topics af te kraken.

Shirley

Topic krijgt nu ineens wel extra aandacht hierdoor, leuk!

Snorretje

Wauw belachelijk zeg dit. Hoe zou jij het vinden als je topic in uitgelicht zou staan en iemand zou er zo op reageren? :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 10:00

dees_daan schreef:
Ik vind dit gewoon bewust een topic verzieken, als je het echt wil weten dan had je Amanda (zij regelt uitgelicht toch nog?) ook een pb'tje kunnen sturen ipv de topics af te kraken.

Nee Murthul regelt het nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 10:01

love_western schreef:
dees_daan schreef:

Nee Murthul regelt het nu.

Dan had ze haar, of een andere mod kunnen pb'en :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 10:02

Goh, niks beters te doen?
Jaloers dat jouw topics er niet inkomen?

Laat een ander lekker in z'n waarde.

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 10:02

Jammer dat er mensen bestaan zoals jij, heb een keer respect voor iemands werk. Ik denk dat veel mensen het haar niet na zullen doen!