Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ik zie inmiddels in Uitgelicht foto's van mensen langs komen die al vaker hebben gestaan in Uitgelicht en dan niet 1 keer, maar wel zeker zeven tot tien keer.
Wees gewoon eerlijk, doe niet meeste stemmen gelden, maar geef iedereen een kans.
UhNee schreef:Klopt, is ook best oneerlijk. Maar als je gaat nadenken, waarom 'verdienen' mensen het om in uitgelicht te staan? Wat is de meerwaarde ervan? Ja, je krijgt meer leuke reacties... Maar of dat nou echt super belangrijk is...
BrankaZ schreef:UhNee schreef:Klopt, is ook best oneerlijk. Maar als je gaat nadenken, waarom 'verdienen' mensen het om in uitgelicht te staan? Wat is de meerwaarde ervan? Ja, je krijgt meer leuke reacties... Maar of dat nou echt super belangrijk is...
Belangrijk niet, leuk wel. Denk dat je meer opvalt als je veel foto's plaatst. Zelf doe ik dat niet zo heel veel, maar de foto's van mijn paard stonden een poosje terug bij uitgelicht. Dat was gewoon leuk omdat ik trots ben op mijn paard.
Fiffill schreef:Dan moeten anderen ook eens wat vaker topics plaatsen.
Nayomie schreef:Niet alleen meeste stemmen, maar ik vind wel nadat het overgenomen is de kwaliteit van uitgelicht wel ver gedaald is. Vroeger keek ik met plezier er naar, maar nu? Nee. Sommige topics vraag ik mij af wat die daar doen. Wat betreft dat veel mensen er weer in terug komen, dat was daarvoor ook al.
No offence naar die mod toe die dit doet, maar dat is meer persoonlijke smaak.
MariekeS_ schreef:Fiffill schreef:Dan moeten anderen ook eens wat vaker topics plaatsen.
Dat gaat ook niet helemaal op...het is mij ook opgevallen bij iemand die helemaal niet bijzonder vaak een topic opent maar dat ie vervolgens wel bijna iedere keer in uitgelicht staat![]()
Maar goed, om alvast de inkopper te maken die hier nog wel voorbij zal komen... Ja, ik ben dan jaloers![]()
UhNee schreef:Klopt, is ook best oneerlijk. Maar als je gaat nadenken, waarom 'verdienen' mensen het om in uitgelicht te staan? Wat is de meerwaarde ervan? Ja, je krijgt meer leuke reacties... Maar of dat nou echt super belangrijk is...
Fiffill schreef:MariekeS_ schreef:
Dat gaat ook niet helemaal op...het is mij ook opgevallen bij iemand die helemaal niet bijzonder vaak een topic opent maar dat ie vervolgens wel bijna iedere keer in uitgelicht staat![]()
Maar goed, om alvast de inkopper te maken die hier nog wel voorbij zal komen... Ja, ik ben dan jaloers![]()
Ligt ook aan de kwaliteit van je foto's en het onderwerp. Uitgelicht is het visitekaartje van bokt, dus willen ze goede kwaliteit en het liefste wat 'speciaals' (of iig variatie op een dag, als dat mogelijk is).
Fiffill schreef:Nayomie schreef:Niet alleen meeste stemmen, maar ik vind wel nadat het overgenomen is de kwaliteit van uitgelicht wel ver gedaald is. Vroeger keek ik met plezier er naar, maar nu? Nee. Sommige topics vraag ik mij af wat die daar doen. Wat betreft dat veel mensen er weer in terug komen, dat was daarvoor ook al.
No offence naar die mod toe die dit doet, maar dat is meer persoonlijke smaak.
Ligt ook aan de tijd van het jaar. Met dit baggerweer worden er minder foto's gemaakt (sowieso in de winter, tenzij er sneeuw ligt). Er is helaas ook maar bar weinig sneeuw (geweest) voor meer fototopics.
Nayomie schreef:Fiffill schreef:Ligt ook aan de tijd van het jaar. Met dit baggerweer worden er minder foto's gemaakt (sowieso in de winter, tenzij er sneeuw ligt). Er is helaas ook maar bar weinig sneeuw (geweest) voor meer fototopics.
Dat ook. Echter, het viel mij al eerder op, dus niet iets van de laatste weken. Ja, er staan wel eens topics bij, maar (oke dit slaat dus wel even op de OP) is het van dezelfde persoon met hetzelfde verhaal en ook maar weinig diversiteit.