Voormalige mod 'bestaat niet meer'?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Voormalige mod 'bestaat niet meer'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 14:17

Ik kwam per toeval dit topic tegen:
[YRT] inrijd tips

Er werden hevige discussies gevoerd en een mod heeft uiteindelijk, na het maken van enkele mod-opmerkingen, het topic gesloten.
De berichten in bovenstaand topic van deze moderator/gebruiker vind je hier: ThePast03 @ [YRT] inrijd tips

Althans, de gebruiker die de mod-opmerkingen plaatste, deed dit met zo'n groen moderator-balkje. De gebruiker zelf echter is niet meer 'in het groen', en draagt nu de naam 'ThePast03'.

Klik je dan deze gebruiker/mod aan, dan geeft het systeem aan dat deze gebruiker 'niet bestaat'.

Is dat nou het moedwillig verwijderen van een gebruiker, zijn/haar profiel en alle berichten? Het komt op mij nogal vreemd over......?

Evelijn

Re: Voormalige mod 'bestaat niet meer'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:19

Ik denk eerder dat het een moderator is geweest die daarna iets heeft gedaan wat totaal niet in de haak was en daarvoor is geband (permanent) en dat de naam is veranderd om het allemaal beetje netjes te houden

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:20

Het account van deze voormalige moderator is op verzoek geanonimiseerd, dan krijg je dit.
De berichten zijn er verder nog gewoon zoals je ziet alleen het profiel is onzichtbaar voor normale gebruikers.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:21

Dat is gekomen na dat gedoe dat een hele boel mods uit functie zijn gezet omdat ze moedwillig de titels lazen van een deel van bokt gingen waar ze niet bij mochten en zouden moeten kunnen, maar ze hier niks over gezegd hebben.
Laatst bijgewerkt door Muurp op 11-01-15 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek aangepast.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:37

saskiakefie schreef:
Dat is gekomen na dat gedoe dat een hele boel mods uit functie zijn gezet omdat ze moedwillig de titels lazen van een deel van bokt gingen waar ze niet bij mochten en zouden moeten kunnen, maar ze hier niks over gezegd hebben.

Ik kan me zo niet herinneren of zij daar ook bij zat, maar de meesten daarvan zijn volgens mij nog actief als gebruiker.
Laatst bijgewerkt door Muurp op 11-01-15 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:39

Zij heeft haar naam eerst ook nog veranderd Authentic...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:43

Twee keer zelfs, want deze mod had na het hele gebeuren direct haar naam veranderd en daarna volgens mij nóg een keer.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:45

Kirsha schreef:
Twee keer zelfs, want deze mod had na het hele gebeuren direct haar naam veranderd en daarna volgens mij nóg een keer.

Iets wat 'normale' bokkers niet kunnen... :7

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 14:47

Nouja dat ook weer niet, sinds het 'mensen met bepaalde gebruikersnaam niet serieus nemen' topic zijn er wel aardig wat mensen die via een pb aan een mod toch hun naam nog eens hebben kunnen veranderen.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:22

Iedere gebruiker kan na een eigen gemaakte naamwisseling een aanvraag doen bij een moderator voor een nieuwe verandering. Wanneer er voldaan wordt aan de gestelde eisen kan die aanvraag vaak ook uitgevoerd worden.