hoi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AbbyBlues

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 12:37

Hoi,

Ik ben nieuw hier (duh :o ). Ik heb me hier aangemeld om wat specifiekere informatie te zoeken over paarden, de aanschaf, het houden van enz.

Ik ben nét geen twintiger meer ;) en woon samen met mijn man in Limburg. Wij hebben vroeger allebei veel gereden maar de laatste 10/15 jaar is dat er vanwege werk/verhuizing naar een ander deel van het land/andere verplichtingen en life in general niet meer van gekomen. Wij hebben allebei nooit een eigen paard gehad en ook nooit echt les gehad. We kwamen veel op maneges en bij vrienden met paarden. We namen dan gewoon een van de paarden mee naar buiten voor een lekkere buitenrit. Wij hebben nooit leren rijden, wij hebben leren knolhobbelen. :D

Nu wonen we al een jaartje of 10 samen en hopen binnenkort een woning te kopen in het buitengebied met lekker wat grond erbij zodat we onze schapen aan huis kunnen houden en onze honden wat meer ruimte kunnen geven. Met deze droom kunnen wij hopelijk ook een andere droom verwezenlijke die stiekem toch altijd al aanwezig is geweest, een eigen paard.
Maar hoe begin je daaraan?

Maar ik denk dat dit topic bedoeld is om info te geven in plaats van te vragen. Dus laten we daar maar even mee wachten.

Pieter25

Re: hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:07

Welkom op bokt!

dunkindonut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:58

Welkom!

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 19:23

Welkom op bokt!
ik heb sinds gister lid om weer beetje terug in de paardenwereld te komen en er ging een wereld open!!
Je gaat hier geheid de info vinden die je zoekt heel veel plezier er mee!!