voorstellen en een vraagje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

drlfs

voorstellen en een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 21:58

:) hoi hoi, ik ben Danita en ik heb 2 verzorgpaardjes, iris en hercules. hercules rijd ik pas sinds net en het is dus de bedoeling dat ik hem rijd zodat de dochter van de eigenaresse er weer op kan maar hij heeft copd en 2 ataktische achterbenen dus het is een beetje lastig, maar hoe kan ik het rijden met zo een paard het best aanpakken met rijden. want ik heb hem al 1 keer een kwartiertje gestapt en dat is helemaal prima en ook buiten en in de bak wandelen gaat goed! ik hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag.

groetjes drlfs
Afbeelding

Afbeelding

lies_sparkle

Re: voorstellen en een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 01:50

Welkom op bokt :)

Voor vragen over het paard dat medische zaken betreft kun je het beste contact opnemen met je eigen DA :)

Op dit forum staat ook het onderdeel 'medisch' (MD) wellicht kun je daar informatie vinden of iemand die al iets soortgelijks heeft meegemaakt ;)

drlfs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 09:26

liespower94 schreef:
Welkom op bokt :)

Voor vragen over het paard dat medische zaken betreft kun je het beste contact opnemen met je eigen DA :)

Op dit forum staat ook het onderdeel 'medisch' (MD) wellicht kun je daar informatie vinden of iemand die al iets soortgelijks heeft meegemaakt ;)

Bedankt!

sarahHORSE

Re: voorstellen en een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 09:14

WELKOM :)