"Nieuw"hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VitaLidia

"Nieuw"hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 22:03

Ik ben al een hele tijd lid van bokt. Lees veel mee over nuttige onderwerpen en informatie als ik wat wil weten over een bepaald onderwerp.

Ik ben 34 jaar rijd nu ongeveer 20 jaar paard. Heb sinds een tijdje weer een pony. Mijn andere paard heb ik ongeveer 5 jaar geleden verkocht omdat ik weer ging studeren. Inmiddels ben ik afgestudeerd en heb ik een mooie baan. Toen begon het toch weer te kriebelen om op zoek te gaan naar een paard en per toeval kwam ik mijn huidige pony tegen. Ze is een 2,5 jarige appaloosa kruising. Mijn andere paard heb ik destijds ook gekocht als 2,5 jarige en zelf beleerd dus ik weet wat erbij komt kijken en waar ik aan begin. Bovendien heb ik hulp die ik kan vragen wanneer dit nodig mocht zijn. Vooralsnog is het rustig aan de basis leren van meelopen en eens een keer geborsteld worden ( een of twee keer per week en verder lekker in de kudde op de wei waar ze lekker uit kan groeien en kan leren van de andere paarden). Ze komt namelijk uit de opfok. Ik heb helaas maar heel weinig informatie over haar. Dat vind ik wel erg jammer. ( dus mocht iemand haar herkennen dan hoor ik dat graag)

Dit is ze dan: Rocky ( paspoort naam) door mij omgedoopt tot Raaya.
2,5 jaar
kruising appaloosa x iets
E -pony
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes Lidia

mala26

Re: "Nieuw"hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:11

Hoi!
En welkom hier. Wat een knap paard zeg! Lekker compact. Is ook al aardig aan de maat niet? voor een 2,5 jarige.

VitaLidia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 22:21

Dank je! :)
Ze is inderdaad al aardig aan de maat maar dat mag wel voor/van mij.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:35

Welkom op bokt!
Mooi paard heb je daar. Hij oogt groter dan een E-pony. :)

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:46

Wat een knapperd! Misschien zit er iets baroks in als een andalusiër of fries? Van andalusiërs weet ik wel dat ze er ook vaak snel volwassen uitzien en die van jou is ook wel compact met redelijk korte rug. Wat er ook in zit, leuk is ze zeker :)