crystallady schreef:hier nog een beveiliger (in opleiding:P)
leuk dat je ook bij bokt bent ik ben zelf ook nog niet heel lang hier:P
maar wat betreft de africhtings stallen in het algemeen. wat mijn ervaring is dat je er rekening mee moet houden dat joun paard niet zo gezien word als hoe je hem zelf ziet. vaak worden ze wel goed verzorgd. maar je paard is vaak wel een nummer. wat je ook kunt doen is iemand zoeken die ervaring heeft met africhten en dan samen met die genen bezig gaan met je paard dat is teminste iets wat mij leuker lijkt maar dat moet je natruulijk zelf weten.
maar nogmaals op africhtings stallen worden de paarden wel goed verzorgd enzo hoor ik val ze echt niet af heb zelf 2 jaartjes gewerkt op opfok/africhtings stal
Gr
Hey wat leuk zeg !
Word steeds gezelliger haha!
Bedankt voor de tip.
Dat is natuurlijk ook zo. Mijn andere merrie is een heel ander type paard, die heeft echt geen kwaad in zich. Maar mijn 3 jarige is heel erg dominant! Ze staat nu dan ook nog lekker op de opfok maar ze is daar echt de baas van de groep. Ze heb ook erge losse achterbenen. Dus was daarom heel erg aan het twijfelen om het te laten doen. Maar misschien is dat inderdaad een heel goed idee om iemand te zoeken doe er ervaring in heeft en me er mee kan helpen.
Ik sta alleen op een grote manege, en er zijn ook zeker mensen die me er bij kunnen helpen. Alleen net zo als op veel stallen heb iedereen weer een andere mening en vind ik het heel moeilijk wat nou het beste is en naar wie ik moet luisteren