Topic verbergen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Topic verbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 01:31

Misschien is hier al eerder over geplaatst, maar ik zat te denken of het misschien een idee is om een functie toe te voegen waarbij je topics kunt verbergen.
Iets wat je kan aanvinken zodat het topic niet steeds tussen 'actieve onderwerpen' komt te staan.
Er zijn namelijk vrij veel grote topics die bijna altijd op de eerste pagina van actieve onderwerpen sta waar ik gewoon overheen lees. Ook erg actieve topics staan vaak bovenaan.
Deze topics nemen veel ruimte in aangezien er een beperkt aantal is dat op de actieve onderwerpen pagina staat. En ik ben vast niet alleen als ik zeg dat ik nooit naar de 2e pagina ga :')

Het voordeel voor mij van deze functie zou zijn dat ik bepaalde topics gewoon kan verbergen ipv er overheen lezen zodat er meer berichten bij de actieve onderwerpen komen te staan die mij wel interesseren.

Wat vinden jullie hiervan?

Catnip

Re: Topic verbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 03:51

Ik vind het een fantastisch idee! Ik heb geen flauw idee of het technisch gezien haalbaar is, maar ik ben helemaal voor :j

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 06:52

Je kan gewoon het topic niet meer volgen door het stipje "Abonneer" weg te vinken. Dan verschijnt hij niet meer in jouw lijst.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 07:44

Myca schreef:
Je kan gewoon het topic niet meer volgen door het stipje "Abonneer" weg te vinken. Dan verschijnt hij niet meer in jouw lijst.

De bedoelt tussen de actieve onderwerpen. Dus de praattopics met vaste mensen vooral.

Ik ben voor!
Pagina 2 kom ik echt bijna nooit!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 08:16

Doe dan gewoon pagina 2 open?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 08:20

Ik zou het fijn vinden dat je als lid de actieve onderwerpen zelf zou kunnen inrichten.

Ik zou dan een mengeling willen van mijn aangestipte topics (dus incl hk) en de mogelijkheid om fora uit te sluiten die ik nauwelijks bezoek en toe te voegen die ik wel leuk vindt.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-14 18:12

Iris82 schreef:
Ik zou het fijn vinden dat je als lid de actieve onderwerpen zelf zou kunnen inrichten.

Ik zou dan een mengeling willen van mijn aangestipte topics (dus incl hk) en de mogelijkheid om fora uit te sluiten die ik nauwelijks bezoek en toe te voegen die ik wel leuk vindt.

Dit idee dus inderdaad. Op die manier staan er minder topics bij Active Onderwerpen waardoor leden misschien langer blijven rondneuzen omdat ze niet steeds over dingen heen hoeven te lezen.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:14

Ja jouw idee is echt goed Iris82. Ik zou het echt handig vinden om onderwerpen die ik interessant vind snel terug te kunnen vinden, vaak staan er dingen tussen waar ik niet over mee kan praten of wat ik niet interessant vind..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 18:18

Ik stem voor! Vaak mis ik de leukste topics volledig terwijl degenen die me minder boeien drukker bezocht/vol gekletst worden en daardoor constant "in mn gezicht geduwd" worden...

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 00:12

Anoniem schreef:
Ik stem voor! Vaak mis ik de leukste topics volledig terwijl degenen die me minder boeien drukker bezocht/vol gekletst worden en daardoor constant "in mn gezicht geduwd" worden...

Precies dat!

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:13

Ik zou dit eigenlijk ook wel fijn vinden. Er zijn een paar topics waar ik niet zo'n fijn gevoel bij krijg en die zou ik graag willen kunnen verbergen. Is hier al naar gekeken door iemand of nog niet? :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:16

Ik ben ook een voorstander! Ik vind het zelf inrichten ook een goed plan.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:18

Lijkt me inderdaad heel erg handig, ik ben voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:31

Ik ben voor!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:13

Maken jullie gebruik van de 'favoriete forums' functie hier:

ucp.php?i=favorites&mode=forums

Als je daar forums selecteert zie je naast je 'eigen berichten' de nieuwe topics in de geselecteerde forums voorbij komen.

Maar eens dat Eigen berichten/actieve onderwerpen beter kan :j Er zijn wel wat vage ideeen voor verbetering. Het is b.v. erg handig als je ergens nieuwe wiki artikelen en markt-advertenties voorbij ziet komen. Maar heel concreet zijn die ideeen nog niet. Hoor dus graag van jullie hoe jullie ideale systeem er uit zou zien. Of heb je andere sites waar dit allemaal erg goed is geregeld? Beter goed gejat dan slecht bedacht bij dit soort dingen :+

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:19

Misschien gewoon net als het stipje een knopje dat je een bepaald topic niet meer ziet en die dan in een soort geblokkeerd lijst komen, net als nu je stipjes topics apart staan?

Lijkt mij niet zo moeilijk, maar ja ik ben geen ict-nerd...

T gaat echt om bepaalde meepraat topics waar veel in word gereageerd dat je die weg kunt halen uit de "nieuwe reacties/topics" lijst.
Toch?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:11

Weet niet? Ik gebruik Actieve onderwerpen erg weinig :)
Maar dan lijkt het handiger om die meepraat-/HK-/centrale-topics allemaal uit die lijst te halen?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 18:23

Het gaat gewoon om willekeurige topics.
Verzameltopics van haflingers staat er vaak, het Wow-zadel topic en de Ebay-bokkers. Allemaal topics waar ik niks mee heb en dus niet lees. Maar het forumdeel waar ze in staan vind ik wel leuk om te lezen. Ik zou dus niet het hele forumdeel weg willen hebben uit Actieve Onderwerpen. Gewoon een knopje waarmee je het topic kunt verbergen.
Maar ik heb geen idee of dat een optie is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:35

De laatste tijd heb ik wel vaker het idee gehad dat het handig zou zijn als er een knop voor alleen niet-paardgerelateerde dingen was. Nu heb je die zodat je alleen paardgerelateerde dingen zien, kan er ook een knop bijgemaakt worden waarbij je juist de niet-paardgerelateerde onderwerpen ziet?

Het is natuurlijk een paardenforum, maar ook een erg gezellig forum waar het ook over bijvoorbeeld cupcakes gaat. Ik kijk de laatste tijd minder naar de paardgerelateerde onderwerpen omdat ik door omstandigheden niks meer met paarden doe en tja, de rest van de onderwerpen (niet-paardgerelateerd) trekken mij gewoon meer op het moment.

Misschien is dat een leuke toevoeging? :)

jibberjabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:36

En wat als je een blokje "geschiedenis" krijgt waarin de door jezelf recent geopende topics staan. En dat je hierin kunt verwijderen als het topic niet meer door jezelf opgezocht hoeft te worden.
Ik zelf heb wel eens dat ik een topic open, het niet verder hoef te volgen en wegklik maar soms toch nog wel eens terug wil lezen; dan kan ik het in mijn geschiedenis terug vinden zonder te zoeken..........

jibberjabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:58

V.w.b. bovenstaand: ik bedoel met een topic openen niet dat ik zelf het topic start maar aanklik om te lezen.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:05

Ik vind sommige topics in MW interessant/leerzaam maar het topic over automutilatie vind ik bijvoorbeeld niet zo fijn om steeds voor bij te zien komen :D
Dus inderdaad een knopje net als het stipje, waarmee je een topic in een aparte lijst staat die niet op de voorpagina te zien is, en waardoor het topic niet meer in de actieve onderwerpen komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:08

Lijk mij ook goed idee.
Of mogelijkheid om een filter aan te zetten zodat alleen paarden gerelateerde onderwerpen te zien krijgt.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 23:13

Die filter is er al. Links boven staat iets wat je kunt aanvinken. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:30

Thnx. Nooit geweten. Heb er meteen goed gebruik van gemaakt :)