Sinds een paar dagen opent de pagina, als ik met de muis terug ga naar de vorige gelezen pagina, helemaal onderaan de pagina. Dit is alleen bij bokt zo. Ga ik dus terug naar de voorpagina dan zie ik bijvoorbeeld de advertenties onderaan staan.
Dit begint nu toch wat vervelend te worden om elke keer weer omhoog te moeten scrollen.
Help, hoe los ik dit op?
Morrie
Geplaatst: 11-12-14 21:36
yep bij mij ook, zowel op de imac/ipad als op een gewone pc/laptop. Ik dacht dat het een nieuwe feature was
Hier hetzelfde, ook bij Chrome. Als ik vanaf de hoofdpagina een topic open en daarna weer terug ga met backspace of muis, springt ie naar onderaan de hoofdpagina.
Open b.v. de hoofdpagina Klik een topic aan bij 'nieuwe topics' Scroll naar beneden in dat topic Klik op 'back' Je komt dan ergens halverwege de voorpagina uit ipv op de oorspronkelijke positie
Lijkt een bug in Chrome maar ik heb wel een idee wat dit zou kunnen triggeren. Ga ik morgen naar kijken
Klopt. Ik weet wat het veroorzaakt maar nog niet duidelijk hoe het op te lossen is. Ik heb het iig gemeld bij Google, nu hopen dat ze dit snel oplossen in Chrome.