Nou, wij zijn dus nieuw op Bokt en dat betekent even een voorstelrondje!

Ik heet Sarah Boertje, nu 14 jaar (maart 15

Natuurlijk ook even mijn mooie 4-jarige Friese merrie Ilse W. voorstellen. Ilse is 1.65 hoog met net zoals een echte Fries mooie sokken & een volle staart!

Ilse haar vader is Jorn 430, toevallig nog meer mensen met een nakomeling van Jorn 430??

We rijden elke dag, maar soms slaan we eens een dagje over. We rijden veel buiten (3 x p/w) en ook vaak dressuur. We maken af en toe ook een sprongetje. Ook doen we wat vrijheidsdressuur, denk aan Jambette, kusje, shake. Pas hebben we een begin gemaakt met de Spaanse Pas! En we doen natuurlijk ook wat grondwerk en longeren. Wij hebben ook geregeld een fotoshoot met een vriendin van mij!

In 2O15 is het doel om te gaan starten met TREC-wedstrijden!
Ik probeer zoveel mogelijk nieuwe dingen te doen met Ilse en ik moet zeggen ze heeft al aardig wat gedaan voor een 4-jarige! Zo zijn we al 2 keer naar het strand geweest, in een groep en alleen. Ze is 2 weken mee op vakantie geweest, we zijn naar een vriendin geweest, hebben een TREC-trainingsdag gedaan en zo nog veel meer!

Ilse staat gestald op een privéstal met nog 9 andere paardjes & 3 Shetlanders. In de winter staan ze in hun paddock en in de zomer in 2 groepen op de wei. We zijn hier echt gaan staan voor onze rust & tot nu toe is dit erg goed bevallen!

Ik hoop dat dit een duidelijk beeld schetst van wie wij zijn. Leuke reacties & vragen zijn natuurlijk altijd welkom! Ik zal hieronder nog wat foto's plaatsen!

Groetjes Sarah
PS. Voor meer over mijn fotografie kan je kijken op http://www.lachenddoorhetleven.jimdo.com