Mijzelf en mijn Friese merrie even voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NotYourLine

Mijzelf en mijn Friese merrie even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 21:30

Hee!

Nou, wij zijn dus nieuw op Bokt en dat betekent even een voorstelrondje! ;-)
Ik heet Sarah Boertje, nu 14 jaar (maart 15 :D ) en zit in havo 3. Ik vindt fotograferen erg leuk en heb ook mijn eigen spiegelreflexcamera nu ongeveer 2 jaar. Ik zelf hou ook erg van nieuwe uitdagingen & nieuwe mensen leren kennen.

Natuurlijk ook even mijn mooie 4-jarige Friese merrie Ilse W. voorstellen. Ilse is 1.65 hoog met net zoals een echte Fries mooie sokken & een volle staart! :o Haar manen heb ik vorig jaar zomer helemaal afgeknipt, omdat er een hele hap uit was wat te danken was aan zomereczeem. Maar inmiddels groeien haar manen alweer heel hard aan en zijn ze mooi dik & al bijna even lang als toen ik ze afknipte.
Ilse haar vader is Jorn 430, toevallig nog meer mensen met een nakomeling van Jorn 430?? *D

We rijden elke dag, maar soms slaan we eens een dagje over. We rijden veel buiten (3 x p/w) en ook vaak dressuur. We maken af en toe ook een sprongetje. Ook doen we wat vrijheidsdressuur, denk aan Jambette, kusje, shake. Pas hebben we een begin gemaakt met de Spaanse Pas! En we doen natuurlijk ook wat grondwerk en longeren. Wij hebben ook geregeld een fotoshoot met een vriendin van mij! :o
In 2O15 is het doel om te gaan starten met TREC-wedstrijden!

Ik probeer zoveel mogelijk nieuwe dingen te doen met Ilse en ik moet zeggen ze heeft al aardig wat gedaan voor een 4-jarige! Zo zijn we al 2 keer naar het strand geweest, in een groep en alleen. Ze is 2 weken mee op vakantie geweest, we zijn naar een vriendin geweest, hebben een TREC-trainingsdag gedaan en zo nog veel meer! ;-)

Ilse staat gestald op een privéstal met nog 9 andere paardjes & 3 Shetlanders. In de winter staan ze in hun paddock en in de zomer in 2 groepen op de wei. We zijn hier echt gaan staan voor onze rust & tot nu toe is dit erg goed bevallen! :)

Ik hoop dat dit een duidelijk beeld schetst van wie wij zijn. Leuke reacties & vragen zijn natuurlijk altijd welkom! Ik zal hieronder nog wat foto's plaatsen! *D

Groetjes Sarah

PS. Voor meer over mijn fotografie kan je kijken op http://www.lachenddoorhetleven.jimdo.com

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Selena

Re: Mijzelf en mijn Friese merrie even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 22:56

Welkom, wat een leuke Fries zeg :D

cobyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 23:00

Welkom, en je hebt een leuke fries.
Ziet er gezellig uit hoor zo samen

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 23:02

Welkom en veel plezier hier op bokt.
Knappe fries heb je daar!

Dorien17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 15:17

Welkom!!
mooie fries!!

myandalusier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:48

Welkom !