Topic onzichtbaar maken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Topic onzichtbaar maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 15:24

Al een flinke periode staat er bij LZP een topic waarvan ik keer op keer schrik van de titel en ik vervolgens met een naar gevoel zit. Is er geen mogelijkheid dat er net zoals dat je een topic kan volgen via een stipje, dat je een topic ook uit de lijst topics kan verbergen? Ik ben nu steeds bang wanneer ik LZP open dat ik weer met de titel van het topic geconfronteerd word.

Kort gezegd: Een topic verberg knopje?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:48

Poeh jeetje. Je kan wel je voorkeuren aanpassen zodat je LZP helemaal niet meer ziet in jouw lijst.
Maar 1 topic verbergen kan niet.

Ik word dan nieuwsgierig welk topic het is wat jou zo'n naar gevoel geeft. Je hoeft het niet te openen he? Is het alleen de titel die je overstuur maakt?

Anoniem

Re: Topic onzichtbaar maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:50

Is het die over ouders verloren? :o

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:53

Ik zou niet weten waarom? Je hoeft het topic toch niet te openen?

Wat kan er nou zo schokkend zijn aan een titel...
Als het echt niet had gekund dan hadden de mods het wel aangepast. ;)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:54

KoudbloedKim schreef:
Is het die over ouders verloren? :o

Dat maakt toch niks uit welk topic het is?

TS, bij mij weten is dat helaas niet mogelijk. :(:)

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:55

Mm, ik heb hier zelf nog nooit last van gehad en ik vraag me ook echt af wat er zo erg kan zij aan een titel. Maar, als er meer mensen zijn die last hebben van titels zou het best een strak plan zijn denk ik, ook gewoon omdat je dan niet steeds de zelfde topics (die je niet interessant vind) hoeft te zien in je lijst. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:55

Nouja, ik kan me voorstellen dat als je bijv. net een ouder bent verloren en je ziet dat topic constant staan, je er wel elke keer mee geconfronteerd wordt. :)
Zo gek vind ik het niet.
Net als dat er een topic is waarin 'Verkracht, en toen?" staat... dat kan voor sommige mensen echt confronterend zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:57

Ik begrijp het aan de ene kant wel maar aan de andere kant kan je je niet blijven verstoppen. Dat is puur negeren wat je dan doet. Ontwijkend gedrag. Heb ik ook last van (gehad) dus ik begrijp het heel goed. Maar je zal toch aan jezelf moeten werken. Het zelf een plekje moeten geven. Die titel doet jou niks, die bijt niet en kan jou persoonlijk niks aandoen.

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:02

Suzanne F. schreef:
Ik begrijp het aan de ene kant wel maar aan de andere kant kan je je niet blijven verstoppen. Dat is puur negeren wat je dan doet. Ontwijkend gedrag. Heb ik ook last van (gehad) dus ik begrijp het heel goed. Maar je zal toch aan jezelf moeten werken. Het zelf een plekje moeten geven. Die titel doet jou niks, die bijt niet en kan jou persoonlijk niks aandoen.

Zo denk ik er ook over , in het echte leven word je ook vaak geconfronteerd met dingen die je liever niet wil maar ook die kun je niet altijd ontwijken
Het lijkt mij erg belangrijk dat je er zelf mee om leert gaan desnoods met hulp

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:18

Cubone schreef:
Soms zijn er dingen die je niet zo een twee drie verwerkt. Koudbloedkim slaat de spijker op de kop.

Maar wil je bepaalde dingen niet zien dan is het wellicht beter om tijdelijk even helemaal niet op dat forum onderdeel te komen.

Ook ik heb behoorlijk wat dingen meegemaakt die je niet zomaar verwerkt. Maar als ik daar echt niet tegen kon (of kan) dan zorgde ik zelf wel dat ik het niet tegen kon komen.
Het is nu eenmaal een openbaar forum en dan weet je dat dus ook onderwerpen tegen kunt komen wat je moeilijk vindt.

edit: Jammer TS dat je nu je bericht weg hebt gehaald..

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:22

Als je het niet kunt verwijderen, misschien is het dan een idee om het topic een keer snel aan te klikken en weer weg te klikken? Of laten doen natuurlijk. Dan worden de letters lichter van kleur en ik lees altijd automatisch over de lichtgekleurde titels heen omdat ik die al gelezen heb en eventueel een gestipt heb. Weet niet of dit voor jou gaat werken, maar het kan een idee zijn zodat de confronterende titel niet telkens zo in het oog springt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:54

Ik begrijp je. Ik heb dat ook wel eens gehad met een topic. Wanneer dat iedere keer weer terugkomt bij de actieve onderwerpen had ik iedere keer weer een := gevoel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 01:48

Ik herken het ook, ik heb hier ook al eens een topic over geopend een flinke tijd geleden (een jaar? 2 jaar? weet niet meer...). Het team deed daar verder niets mee, maar wat voor mij al hielp was om een eigen lijst samen te stellen van fora die ik wél wil zien op mijn lijst bij eigen berichten. Die optie is eventueel te vinden onder 'instellingen -> overzicht -> favoriete forums' daarin kan je zelf aanvinken wat je wel en niet wilt zien.

Voor mij was het voldoende om mensenwelzijn van mijn lijst te schrappen, zo hou ik mijn lijst redelijk 'schoon' van vervelende topics. Soms glipt er iets tussen, maar dat is niet heel vaak.

Ik zou het zelf trouwens prettig vinden om heftige berichten van schaduwaccounts, die over ernstige menselijke problemen gaan (depressies, vervelende gebeurtenissen, traumaverwerking, enge ziektes, de dood, enz. ) te kunnen blokkeren.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 09:14

Maar waarom zou je die willen blokkeren? Het idee; als ik het niet zie dan bestaat het ook niet?

Je hoeft die topics toch niet aan te klikken?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 09:53

Kaitlyn schreef:
Maar waarom zou je die willen blokkeren? Het idee; als ik het niet zie dan bestaat het ook niet?

:j
Zo werkt het qua gevoel wel. Als ik het niet zie dan denk ik er ook niet aan dus dan voel ik me niet rot.
Uiteraard heb je dan wel een probleem maar dat is heel moeilijk op te lossen. Ik heb er ook nog steeds wel last van.