Vreemd iets bij overig nieuws

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jet

Vreemd iets bij overig nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 14:31

Als ik bij de nieuwspagina's kijk zie ik bij overig nieuws als laatste gepost Timo_... gisteren 22.34.
Link: index.php .

Als ik dan op overig nieuws klik is het laatste nieuwsbericht van Gem, geplaatst op 03-12-2014.
Link: [ON] Overig Nieuws .

Het bericht van Timo is echt een nieuw bericht, als je in het eerste bericht klikt op het witte vakje naast de naam kom je bij dat nieuwe bericht.
Link: Timo_040 @ [ON] Eerste dag KWPN hengstenkeuring .

Is er nog iemand die dit heeft en kan iemand me uitleggen wat er mis is? Timo heeft dus niet gereageerd op een bestaand bericht, maar echt een nieuw bericht geplaatst.

Het suffe van mij is dat ik geen screenshots kan plaatsen, ik weet even niet meer hoe ik dat deed.

P.S., ik zie nu dat het bericht gesloten is omdat reageren in een ander bericht kan, zou het kunnen dat het te snel gesloten is ofzo, waardoor het niet geplaatst is?
En nog een p.s., ik zie het nu onderaan de pagina staan. Dat is bij Voorpagina nieuws nooit, als daar een nieuw bericht geplaatst en gesloten wordt, blijft het op datum in de rij staan. Nu zal denk ik bijna niemand het bericht lezen, het verdwijnt zo in het niets...
Laatst bijgewerkt door Jet op 09-12-14 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mand

Re: Vreemd iets bij overig nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:33

Printscreen is Ctrl, Alt, PrtScrn. En dan in paint Ctrl V

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:36

Gesloten topics komen automatisch helemaal onderaan de pagina te staan toch?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 14:38

Bij de gewone fora wel ja, maar bij Voorpagina Nieuws niet. Nu ik er even verder over nadenk: Vroeger konden we allemaal op overig nieuws plaatsen, dus toen viel dat waarschijnlijk qua structuur onder de andere fora. Nu kan dat al een tijdje niet meer en lijkt het me logischer het qua structuur gelijk te laten vallen met Voorpagina Nieuws.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:39

Wacht! Ik denk dat ik het al snap :D Op ON en VN zijn de artikelen op plaatsingsdatum. Gesloten topic's komen idd onderaan de pagina te staan, ookal is het een nieuw topic. Destination heeft dus gelijk :)

Ik zal hier wel even t een slotje afpeuteren, zonde als een nieuw artikel al onderaan staat. Wellicht moeten we even bespreken hoe we dit op kunnen lossen in te toekomst. In principe is het wellicht idd niet meer nodig dat gesloten artikelen op ON naar beneden zakken.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 23:39

Nee, bij de voorpagina blijft het op zijn eigen datum/tijd plek staan en wordt het niet gelijk onderaan de pagina geplaatst. Dat is denk ik omdat wij als gewone bokkers daar nooit hebben kunnen plaatsen. Overig nieuws zou dus gelijk gemaakt moeten worden wat dat betreft als voorpagina nieuws. Kijk bijvoorbeeld maar naar de meldingen over de BBB's of hoe dat nu ook heet...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:40

dat is volgens mij precies wat ik zeg ;) Alleen op ON zakt het artikel door het slotje. Dat is op VN (idd) nooit zo geweest.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 23:53

Sammie schreef:
Wacht! Ik denk dat ik het al snap :D Op ON en VN zijn de artikelen op plaatsingsdatum. Gesloten topic's komen idd onderaan de pagina te staan, ookal is het een nieuw topic.

Hier noem je ON en VN in één adem en dan zeg je er achteraan dat gesloten topics onderaan de pagina komen te staan. Dat is wel bij ON, maar niet bij VN. Alleen in je laatste post blijkt dat je wel hetzelfde bedoelt als ik :D .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 00:18

Ach so.. ik zat daar wel met ON in mn hoofd, maar dat is blijkbaar niet op t scherm meegekomen :')

Anyway, Bedankt voor het melden! We gaan t iig even bespreken of t weg kan :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 00:29

Dank je!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 10:00

Ik houd van dit soort problemen :) Is in 5 seconde gefixt :j
Als het goed is blijven slotjes nu op VN en ON op volgorde van plaatsen staan. Op alle andere fora worden ze onderaan de pagina gezet.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 12:51

Top Bart!