Visjes voor klein aquarium

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heeyhorses

Visjes voor klein aquarium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 18:20

dit is geen onderwerp voor een WWW maar hier moet ik echt meer info over hebben en jullie kunnen mij heel goed helpen. ik heb één duidelijke vraag: Wat voor visjes/kikkertjes/garnaaltjes/bodemdiertjes kunnen in een aquarium van 22 liter ik heb namelijk zo'n klein aquarium heb al eerder een WWW geplaatst maar die is gesloten dus nu één duidelijke vraag.. ik heb een zeer klein aquarium maar wat valt daarin te houden? :) :( (ik heb een filter vermarming kan ik eventueel nog aanschaffen)

Anoniem

Re: Visjes voor klein aquarium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:23

Hier is een centraal topic voor.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:24

Zoals eerder: geen enkele vis, kijk naar garnaaltjes :)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:31

Zoals Hanmar al in de slotpost van je vorige topic schreef, deze vraag hoort niet op WWW, maar op BeestenBoel. Om op BB te reageren of een topic te openen moet je 25 nuttige berichten op Bokt gepost hebben en lid zijn van de Kudde. Dat staat allemaal hier beschreven http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Het heeft dus geen zin om hier op WWW een nieuw topic te openen, dit topic gaat ook op slot.
Als je iets niet snapt, lees dan in de Bokt Help, daar staan heel veel vragen en het juiste antwoord. Kom je daar niet uit, dan kan je altijd een pb naar een moderator (een gebruiker met een groene naam) sturen.