'Vreemde' topics bij eigen berichten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'Vreemde' topics bij eigen berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:58

Sinds gisteravond staan er topics tussen mijn eigen berichten waar ik nooit gepost heb of zelfs in gelezen heb. Het begon gister met het 'op elk potje past een deksel?' topic, maar sinds vanochtend staat ook een actief topic over natural horsemanship er tussen? Dacht eerst dat het lag aan mijn telefoon, maar nu op mijn laptop staan ze er nog steeds tussen? Op nieuwe in en uit loggen heeft geen effect.

Ik heb effectief gezocht of er misschien onder mijn naam is gepost in deze topics maar dat is niet het geval. Voor dat ze in mijn eigenberichten lijst stonden heb ik ze überhaupt niet aangeklikt. En het maakt dus niet uit of ik op mijn mobiel, laptop of tablet kijk, ze staan er overal tussen.

Hoe kan dit? :?

Peerke_

Re: 'Vreemde' topics bij eigen berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:59

Heb je ze niet gewoon per ongeluk gestipt bij actieve onderwerpen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:02

Dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen, ik zie de topics nu pas voor het eerst namelijk. Heb ze niet eerder langs zien komen of aangeklikt.

Ik ga in ieder geval even kijken, wist niet dat gestipte topics bij eigen berichten verschenen?

[edit] Nope, ze staan niet tussen mijn bookmakers of geabonneerde topics.

rakmon123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:04

He dat heb ik ook inderdaad

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:09

Judith_ schreef:
Ik ga in ieder geval even kijken, wist niet dat gestipte topics bij eigen berichten verschenen?

Als je een topic stipt komen ze idd bij je eigen berichten, dat is altijd al zo geweest.
Staat er geen stipje voor het topic?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:10

Als er idd geen stipje voor het topic staat, wil je dan even een screenshot hier plaatsen? Dan lok ik Bart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:56

Afbeelding

Tja er staan werkelijk overal stipjes voor? Terwijl ik in mijn beleving nooit iets stip? :?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:58

Als je reageert krijg je automatisch een stipje, maar ook als je bijvoorbeeld tijdens het scrollen op het blaadje vooraan klikt.
Je haalt het stipje eraf door ook weer op het blaadje te klikken.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:00

Ik denk dat dit geen fout van Bokt is. Je krijgt een 'stipje' en je vindt een topic terug bij je eigen berichten als je reageert, maar ook als je 'volg dit topic' aanklikt, of op het blaadje voor een topic klikt.

Je kunt op die manier ook weer topics uit je eigen berichten halen, kiezen voor 'dit topic niet meer volgen' boven het snel aantwoorden-vak, of op het blaadje met stipje kiezen.

Als er heel veel topics bij je eigen berichten verschijnen en je weet zeker dat je die topics niet hebt aangeklikt, dan kun je het beste even kijken of er malware geinstalleerd is, er zijn programma's die willekeurig links aanklikken en dan dus soms per ongeluk ook de stipjeslinks.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:01

Ik zie lig wel allemaal stipjes, die kun je er (zoals zonnebloem ook al zegt) per ongeluk op hebben gezet en ook makkelijk weer eraf halen door op het blaadje (met nu nog het stipje) te klikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:31

Hmm, bijzonder ik heb beide topics namelijk écht niet eerder langs zien komen. Maar weet nu in ieder geval hoe ik ze uit mijn lijst ga kunnen krijgen.
Mochten er weer topics in verschijnen zal ik mijn laptop eens doorzoeken op malware. In ieder geval bedankt. :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 14:18

Afbeelding

Je hebt in dat eerste topic over NH gereageerd.

Ik kan me wel voorstellen dat je dat noet meer weet want het is een topic uit 2010 die gisteren weer omhoog geschopt is.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 14:28

Dat NH topic is 4 jaar oud. Dat heb ik ook weleens, dan denk ik 'Huh?' en dan blijkt het een heel, heel, heeeeeeel oud topic te zijn dat weer omhoog is geschopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 14:32

Ohw vandaar. B-)
Omdat kort na het andere 'vreemde' topic ineens om hoog kwam had ik ze aan elkaar gelinkt. Dan zal ik het andere topic wel per ongeluk gestipt hebben.

Sorry bokt, voor mijn blonde actie van vandaag. :o?