De laatste paar dagen merk ik dat bij het aanklikken van fotolinkjes dat ze soms wel en soms niet openen in een nieuw tabblad. Daarvoor opende Bokt altijd de foto in het al openstaande tabblad waar Bokt dus op stond, en moest je met bijvoorbeeld backspace terug naar de pagina waar je de link op aangeklikt had.
Het maakt me niet veel uit hoe een foto geopend wordt, maar wel dat het de ene keer de ene manier is en de andere keer de andere manier. Nu zelfs in 1 topic op beide manieren. Beetje onhandig.
Nog meer mensen die dit hebben? Bart, kun je een verklaring geven? Ik gebruik al tijden Chrome als Browser.
Ja, hier ook! Ik had er een topic over geopend omdat ik dacht dat het aan mijn telefoon lag, maar inmiddels is het me duidelijk dat het alleen bij bokt gebeurt...
Fink
Geplaatst: 03-12-14 22:35
kleinvosje schreef:
NikkiEnJij schreef:
Ik vind dat erg fijn
Erg duidelijk... Wat vind je nou precies fijn...?
Dat de foto in een nieuw tabblad opent natuurlijk.
Aangezien ik beide mogelijkheden noemde was het niet duidelijk wat je bedoelde, welke optie fijner was.
Corelli
Geplaatst: 03-12-14 22:37
NikkiEnJij schreef:
kleinvosje schreef:
Erg duidelijk... Wat vind je nou precies fijn...?
Dat de foto in een nieuw tabblad opent natuurlijk.
Dat vindt TS ook niet persé het probleem, ze vindt het lastig dat het soms de ene manier (in zelfde pagina) en soms de andere manier (in nieuw tabblad) is
Dank voor het voorbeeld Waarom sommige links het wel doen en andere niet is me nog een raadsel, maar ik zie wel dat er iets niet klopt. Morgen even aanpassen en dan kijken of het weer werkt
NogSteedsGek
Geplaatst: 03-12-14 22:39
Hier ook, dacht eerst dat bokt ook eindelijk in nieuwe tabjes ging openen (veel fijner!!) maar bij andere linkjes weer niet inderdaad. Klik je per ongeluk op het kruisje, is bokt weg omdat die in dezelfde tab was geopend.
ik gebruik overigens chrome
Corelli
Geplaatst: 03-12-14 22:40
Ik gebruik Safari en heb alleen klachten bij het mobiel bokken Misschien op de pc ook wel, maar bok bijna niet meer via de pc dus dat weet ik niet.. Kan ik evt wel testen indien nodig
Heb ik ook al een tijdje geleden opgemerkt in verschillende topics. Sommige linkjes openen in een nieuw tabblad (wat ik persoonlijk fijner vind) en andere openen in het tabblad waar Bokt in open stond... Ik gebruik ook safari...
Freekieee
Geplaatst: 03-12-14 22:49
Dit heb ik ook, Maar heb sinds kort ook dat ik telkens op nieuw moet aanmelden. En gebruik safari
Hoi Bart, had je hier nog naar gekeken? ik heb er zelf niet meer aan gedacht, maar toen ik net weer een foto aanklikte die in een nieuwe tab opende, moest ik er ineens weer aan denken!
Hier in dit bericht van Ellepel ook: ellepel @ [MD] allergische reactie? . De eerste link moet je wegklikken, de tweede ga je terug met de pijl-terug toets van de browser... Het maakt wel dat ik zo regelmatig zonder erg internet explorer uitzet omdat ik dan gewend ben het kruisje te gebruiken, terwijl ik dan ineens weer met de pijl terug moet...