Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Het gaat me ook niet om het Frans.. Het idee erachter vind ik wel leuk.. Maar waarom t ene wel (wat tot op zekere hoogte oneerlijk is tegenover degenen die geen Frans kunnen lezen/schrijven) en het andere niet? Terwijl Bart zelf een topic opent over seks statjes....
Ladybird schreef:nine1987 schreef:Het gaat me ook niet om het Frans.. Het idee erachter vind ik wel leuk.. Maar waarom t ene wel (wat tot op zekere hoogte oneerlijk is tegenover degenen die geen Frans kunnen lezen/schrijven) en het andere niet? Terwijl Bart zelf een topic opent over seks statjes....
Joh, kijk eens naar de datum van dat topic. Je haalt er een topic bij van 9!!! Jaar geleden.
Toen bokt nog klein, pennyloos was en waar veel meer kon en mocht. de regels zijn verscherpt en nu mag het niet meer... Kijk, als je nou een recente topic noemde, oke. maar 9 jaar oude koeien uit de sloot halen is wel iet wat overdreven niet?
nine1987 schreef:Dat weet ik.. Maar t kwam omhoog in het lopende statjes topic, dus ik zal niet de enige zijn die het leest.. En daarbij staat t er hoe dan ook toch.. Of t nu van een week, een maand een jaar of 10 jaar geleden is..